Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
åh *pusta ut*
glad att du förstår :) vart lite orolig för att ingen skulle fatta :D
Vem drabbas inte av kalla fötter då och då? Jag är en av de mest krångliga personer jag känner (fråga Tomas) och drabbas ibland av "tillbaka-till-singellivet-längtan", festa runt med tjejkompisar och bara ha kul och använda killar som slit och slängvaror. Fast när jag funderar lite till så kommer jag på att 1) jag kan inte tänka mig ett liv utan Tomas och 2) jag har aldrig varit en sådan tjej som bara festar och strular runt och skulle inte heller vara det om jag inte haft Tomas. Så singelgräset är inte grönare
Vad beträffar funderingar om att det "kanske finns någon annan bättre" så existerar inte sådana tankar hos mig - när jag väl hittat en karl som står ut med mina impulser och egenheter så är jag inte så dum att jag kastar bort han. Speciellt om han också då påstår att han älskar mig
Förresten, rapport om GI-metodens andra vecka. Ytterligare 1 kg och 1,5 cm runt midjan.
tihi.. ja det va ju skönt att höra att jag inte är ensam :)
hmm.. kollade på dhl nu.. klänningen kom till franfurt för en timme sedan och hålls nu kvar... *orolig*
får säkert betala skatt och moms också.. fan!
Håller precis på och pluggar in det här med moms när man handlar från utlandet. :)
Yrvädret alla drabbas vi väl ibland av "tillbaka-till-singellivet-längtan"?! Fast precis som du säger så handlar det ju inte om att man verkligen vill vara singel.
Nå vad ska vi göra på vår "möhippa" då? Några förslag? Princess du brukar ju ha massa idéer...
lindha, jag tar det som en stor komplimang :) men i det här läget vet jag faktiskt ingen aning..
som sagt så vill jag ju eg inte ha ngn möhippa, och jag har aldrig anordnat någon.. så jag har faktiskt ingen som helst kunskap här.. :D
vad tycker du själv? ngn tanke sådär??
saker man kan göra på möhippan är:
Chokladprovning
Vinprovning
Gå på lyxig resturang
Prova på danslektioner
Spela in cd-skiva (rätt dyrt)
Ha en spa dag
Rida islandshästar
Mordmysterie med middag på www.gokboet.se
hmm nu kommer jag inte på något mer
Jag gillar inte vin... och kan absolut inte sjunga :)
Jag är inte heller så jätteförtjust in vin.
Kolla in gokboet som jag länkade till. De har massor av andra saker man kan göram också. Jag tycker absolut att vi kan äta något gott iallfall.
Finns det något annat som vi kan göra?
Jag har varit på en sån mordmysteriemiddag och det var kul. MEN vi fick ingen tid att umgås. Gick inte att prata med varandra för alla trodde att det skulle ha något med mordspelet att göra. Kan jag faktiskt inte rekommendera...
Chokladprovningen lät som en grej för mej