2007-07-07!!
Är det fler blivande brudar och brudgummar som bestämt sig för detta otroligt fina datum?
Hur långt har ni kommit i planeringen??
Vore spännande att utbyta tankar och ideér kring planeringen med andra som ska gifta sig då!!
Är det fler blivande brudar och brudgummar som bestämt sig för detta otroligt fina datum?
Hur långt har ni kommit i planeringen??
Vore spännande att utbyta tankar och ideér kring planeringen med andra som ska gifta sig då!!
Ingen?
Jaså är det här du är? Jodå som sagt vi vill vara med den 7 juli. Det är ju trots allt ganska långt dit så det kanske kommer fler. Hur går det med planerandet? Jag är helt i extas över att det är på riktigt men samtidigt känns det lite överdrivet tidigt att börja med något praktiskt. Men jag vill!! Har ni funderat på kyrka och lokal? Restaurang vs catering? Jag är sliten. Vill det ena men har nog bäst råd med det andra...
Jepp! Har inte hunnit långt alls, vet ännu inte vart vi ska gifta oss så därför är det mest på forskningsstadiet ännu. Har kollat upp endel alternativ i Umeå iaf.
Kommer nog att laga mat själva tror jag, eller ingen catering iaf. Ni då??
puff puff
Hejsan!
Jag ska ju gifta mig 40 mil härifrån så därför är det lite krångligt med alla praktiska detaljer. Ska dock åka dit i helgen så kanske kikar runt lite på lokaler då... Kan tyvärr inte skriva mer. Mitt tangentbord krånglar.
Okej, kul att åka och kolla! Vart är det ni ska gifta er?
Vi ska gifta oss i min lilla hemby som ligger mellan Mariestad och Skövde i Västergötland. Blev inte tittat så mycket i helgen men har i alla fall uteslutit en lokal så det är ju ett steg på vägen.
M, det känns så kul att ha börjat planera litegran nu! Vi har hittat en jättefin festlokal som ser helt underbar ut på de bilderna som vi sett! Sedan har jag börjat kolla på klänningar, den jag först hade settut kostar 12 000 så den är rätt utesluten!
har du börjat kika på klänningar?
Jodå. Har varit bestämd långt innan vi förlovade oss Tyvärr fungerar inte länken längre men jag har fått en bild som jag hoppas att jag kan få den uppsydd efter. Det är en klänning från Bonny Bridals men jag har nu heller inte råd med några höga priser så jag tänkte prova på e-bay eller något liknande. Vad har du tänkt dig för någon klänning?
Å Kul! Är också mest inne på en klänning därifrån nu; Du kan kolla bonny.com style 516, fast med det blåa i platinagrått. :)
Har du förresten sett den här sidan, det är orginalklänningar till riktigt bra priser;
www.ebridalsuperstore.com/SearchResults.asp