• Sanasol

2007-07-07!!

Är det fler blivande brudar och brudgummar som bestämt sig för detta otroligt fina datum?

Hur långt har ni kommit i planeringen??

Vore spännande att utbyta tankar och ideér kring planeringen med andra som ska gifta sig då!!

• Svar på tråden 2007-07-07!!
  • chiboogi

Hej tjejer!
    Jag bor i Norge, men ska gifta meg 070707 i mim hemstad Linkøping.Køpte min klænning idag!

• Sanasol

Vad roligt!! Vad blev det för klänning?

• Sanasol

Har ni kommit långt med planeringen i övrigt? Så roligt att det finns fler som ska gifta sig samma datum :)

• Anna25

Oj, vad ni e ute i god tid...

• Sanasol

Japp!! Men för mig är det inte direkt bestämt något utan det handlar mer om att man samlar inspiration och sådär så att man vet hur man vill ha det när det är dags att bestämma.

• talvi

Sanasol: Jättesöt klänning! Tror nog tyvärr att jag blir tvungen att sy upp ändå. Budgeten är tight... Oj, vad det är roligt att vara förlovad förresten. Har fått blommor, kort och presenter från alla möjliga håll. Tom på jobbet som aldrig firar.

• Sanasol

Hur går det för er brudar??

• Pilularia

Sanasol_ Kollade in klännignen som du skrev om, gud vad glamoröst!!! Tnk om man skulle komma in en sån...

• Sanasol

Hej hej!!

Jo äntligen har jag bestämt mig för vilka ringar jag ska ha, de är verkligen jättefina tillsammans! :)

Har som du också lekt lite med att göra monogram och sånt där.

Jo, klänningen tror jag kan passa riktigt bra med platinagrått släp då vi ska ha grått och gammelrosa som färgtema! Hade egentlgen hittat en annan klänning men den kostar 12 000 och det känns som att ta i lite väl mycket!

Har ni skrivit gästlista och räknat på budget och sånt där?

Svar på tråden 2007-07-07!!