2007-07-07!!
Är det fler blivande brudar och brudgummar som bestämt sig för detta otroligt fina datum?
Hur långt har ni kommit i planeringen??
Vore spännande att utbyta tankar och ideér kring planeringen med andra som ska gifta sig då!!
Är det fler blivande brudar och brudgummar som bestämt sig för detta otroligt fina datum?
Hur långt har ni kommit i planeringen??
Vore spännande att utbyta tankar och ideér kring planeringen med andra som ska gifta sig då!!
Hej!
Sanasol: Jag har ett jättegott recept på örtfylld fläskfile med champagnesås om det kunde vara något. Funkar även bra med vitt vin. Säg till om du är intresserad. Hur går det med allt annat? Själv har jag lagt saker och ting på is lite ett tag nu när man har sitt på det torra. Utom klänningen då. Har hittat min klänning på e.bay men jag lyckas inte registrera mig... Jobbigt!
:) Vad är det för klänning du har hittat då? Har också hittat en, du kan kolla på www.amandawyatt.com modellen jessica!
Ahh... Nu hittade jag den. Den var jättesöt. Du kanske inte heller är så mycket för överpampiga klänningar med tyllkjolar och tio meter släp. Ska se om jag hittar en länk på min klänning. Har velat ha den i över ett år men plötsligt försvann den från bonny bridals hemsida.
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=8220243693&ssPageName=MERC_VI_RSCC_Pr4_PcY_BIN_Stores_IT
Har ingen aning om den funkar...
jupps, det gjorde den.
Har kollat på liknande din, vill gärna ha en enkel klänning. Dock så tror jag det kan bli på tok för varmt med ärmar mitt i sommaren! Nu sitter jag på rembosidan och kollar, de är ju hur läckra som helst!!
www.rembo.de
Tänk om det är 18 grader och regn då?
Jag har helt enkelt bara fallit för den här klänningen så annat kan det nog inte bli. Det hade känts fel när jag tittat på den här så länge. Riktigt irriterad på e-bay nu.
Finns någon liknande på www.parisette.com eller nåt sånt. Det är den jag tittat på.
Ja, det är något visst med sådana ärmar eller hur? Som tur är så är det ju ett tag kvar så det går nog att lösa på ett eller annat sätt! Har du ingen klänning som du känner speciellt för?