2007-07-07!!
Är det fler blivande brudar och brudgummar som bestämt sig för detta otroligt fina datum?
Hur långt har ni kommit i planeringen??
Vore spännande att utbyta tankar och ideér kring planeringen med andra som ska gifta sig då!!
Är det fler blivande brudar och brudgummar som bestämt sig för detta otroligt fina datum?
Hur långt har ni kommit i planeringen??
Vore spännande att utbyta tankar och ideér kring planeringen med andra som ska gifta sig då!!
Det är den klänningen jag visade först, det är väl den som sitter hårdast i mig just nu. Jag känner mer och mer att jag vill ha en enkel men vacker klänning och inget tyll och en massa underkjolar och saker...
har du börjat kolla på ringar då?
Nja. Vi ska ju gå och titta tillsammans men eftersom jag fick en "kärleksring" när vi förlovade oss så sitter den ganska stadigt på fingret. Har nog egentligen tänkt mig likadana släta ringar men överväger mer och mer att behålla den jag har nu som vigselring. Du då?
vad är det för slags ring? nyfiken!!
Jag ska ha ringar från schalins, i rött guld. Förlovningsringen är den som kallas Mount blanc och finns under rubriken mountain, och vigselringen kommer bli den smala ringen med diamanter under passion fast med större stenar! :) www.schalins.se
Gud vad lustigt detta är. Vi gillar samma slags klänningar, vi ska gifta oss samma dag och vi har samma förlovningsring (kärleksring). Vem är du egentligen?
VA? har du samma förlovningsring?? skumt. Men jätteroligt!!
ÄR student i Umeå, vem är du?!?
Förresten, har du någon msn så kan jag lägga till dig?
Student i Malmö hehe. Upptäckte precis att det inte är exakt samma ring eftersom min inte har den stämpel som Schalins ringar tydligen ska ha. Jag vet inte vad det är för en ring eftersom den var en överraskning. Så jag vet inte vad den heter eller vart den är köpt. Men designen är likadan!
Jepp. haricas@hotmail.com
Vad kul!! :)
Tjenare! Vi siktar också in oss på 07-07-07. Har bokat en lokal som känns bra, men lite liten så vi får väl se om vi hittar någon större.. Inte så lätt här i Sthlm som det borde vara! Antagligen beror lokalproblemen i att vi vill ta med oss egen dricka...
Roligt att fler är ute i god tid! (Har inte vågat berätta för mamma än, tror hon tycker det är olidligt länge att vänta.)