• Sanasol

2007-07-07!!

Är det fler blivande brudar och brudgummar som bestämt sig för detta otroligt fina datum?

Hur långt har ni kommit i planeringen??

Vore spännande att utbyta tankar och ideér kring planeringen med andra som ska gifta sig då!!

• Svar på tråden 2007-07-07!!
  • Sanasol

Han är från Östersund och jag kommer från ett litet samhälle i västerbotten. Det blir svårt att bestämma sig, men det där får man se när man skrivit klart den prel. gästlistan också vartifrån de flesta kommer att ha närmast. :)

Annars spanar jag klänningar och drömmer endel!

• Birgittabruden

Ni kan ju också ha bröllopet på den orten ni flyttar till, men det kanske ni inte vet förrän strax innan?

• Sanasol

Antagligen vet vi inte det förrän strax innan eftersom jag ska söka jobb. Det är däfrör vi flyttar! Vi kan ju gå till chatten?

• Birgittabruden

ok, har inte chattat här förr men jag kan nog lista ut hur det funkar!

• Sanasol

puffar lite för oss som gifter oss 20070707.

• Birgittabruden

Puffar tillbaka på Sanasol! Hej hej! Hur går det med planerna?

• Sanasol

Hej hej!

Allt har mer eller mindre raserat kan man säga. Lite deppigt i sig, men an har ju tid på sig som tur är i allafall. För er då?

• Birgittabruden

Ojojoj, det låter jobbigt! Hoppas det ordnar sig för er!
    Jag har nog inte hunnit göra så mycket sen sist, men vi pratar om detaljer lite då och då. Tror det funkar bra för oss att ha gott om tid, så min sambo hinner tänka igenom saker och inte blir stressad.

• Sanasol

För oss är det också bra med gott om tid, för jag vill att detaljerna ska vara perfekta. Därför kan det vara bra att ha tid på sig.

Vi kom fram till att det inte var en så bra idé att ha bröllopet i Umeå där vi bor nu eftersom vi antagligen kommer flytta när jag tagit examen (januari 07) så nu undersöker vi möjligheterna på någon av de orter där vi kommer ifrån. Så det ska nog ordna sig.

• Birgittabruden

Har ni bokat eller köpt något än eller är allt på planeringsstadiet fortfarande?

Svar på tråden 2007-07-07!!