• Sanasol

2007-07-07!!

Är det fler blivande brudar och brudgummar som bestämt sig för detta otroligt fina datum?

Hur långt har ni kommit i planeringen??

Vore spännande att utbyta tankar och ideér kring planeringen med andra som ska gifta sig då!!

• Svar på tråden 2007-07-07!!
  • Pilularia

nej nej... Inget än, men vi vet ungefär vilka vi kommer att bjuda. Eftersom vi kommer att gifta oss i kyrkan där min mamma kommer ifrån (Hotagen) så kommer nog många att avstå... Det är ju ca 30 mil dit och sedan så ska man ha någnstans att sova med.

Det finns en del campingplatser i närheten men hotellet var svindyrt 575 kr/natt och då är det ett otroligt litet hotell(kanske därför) Men då får man en 6 bäddars stuga för nästan samma pris... så jag tror många väljer det

• Pilularia

Jo, monogram har jag lekt med att göra...

Om du är intresserad att koll aås kan jag maila dom privat jag tror ja ghar kvar adressen

• Sanasol

mhm, vi har skrivit litegran på en lista men den är inte färdig ännu. Dock så har vi tänkt oss max 50 pers eftersom man inte har råd med hur mycket som helst.

Hoppas ni kan bestämma ett datum snart, det känns ju så roligt när man vet vilken som kommer att bli den stora dagen!

Boendefrågan gäller väl även oss, vi har bestämt oss för att gifta oss i Umeå nu men de som kommer en bit ifrån kan ju endel bo hemma hos oss och andra kanske kan ta in på vandrarhem eller något?

• Sanasol

Ja, det får du gärna göra!! Om du är duktig kanske du kan göra ett till oss också¨?

• Sanasol

Använder du msn så kan jag lägga till dig där?

• Pilularia

Pravat Mail till dig Sana....

• Pilularia

Vi kan köra MSN men ska käka nu!

• Sanasol

Japp, är det din mailadress elleR?

• Pilularia

Sanasol_Har mailat adressen till dig...

• Sanasol

Då lägger jag till dig nu då...!

Svar på tråden 2007-07-07!!