2007-07-07!!
Är det fler blivande brudar och brudgummar som bestämt sig för detta otroligt fina datum?
Hur långt har ni kommit i planeringen??
Vore spännande att utbyta tankar och ideér kring planeringen med andra som ska gifta sig då!!
Är det fler blivande brudar och brudgummar som bestämt sig för detta otroligt fina datum?
Hur långt har ni kommit i planeringen??
Vore spännande att utbyta tankar och ideér kring planeringen med andra som ska gifta sig då!!
Hej igjen!
Kjøpte klænningen av en vænnina.Visste att det var den jag ville ha nær jag såg hennes brudbilder.Vet faktiskt inte vad det ær før mærke,men det ær visst spanskt:)Har bestæmt færgtema på brøllopet:grønt och guld.Och så blir det liljekonvaljer i brudbuketten.
:D låter jättefint med liljekonvaljer i buketten!!
Tack før det!
Såg att ni tænkt er ca 50 gæster.Det ær væl ungefær det samma som oss. Men hur mycket ræknar ni med att det ska kosta?
Vi har tänkt oss att försöka hålla en budget på 40 000, men då kommer vi antagligen att laga maten själva tillsammans med våra föräldrar! Har ni börjat fundera på lokal och mat??
Kul att det är fler som är tidigt ute med planerna, vi tänkte gifta oss 2007, dock inte 7/7, utan snarare maj-juni. Har lite för mycket fritid just nu så jag spenderar en hel del tid på den här sidan!
Jag är också ute i god tid
Ska gifta oss i slutet av sommaren i 2007.
Så vi spanar lokaler o kyrka för fullt.
Är hellre ute i god tid än att vara ute för sent.
Nu hinner man jämföra priser och verkligen ta tid på sig
Vi har bestämt, men inte bokat, kyrka.
Jag har funderat på alllllt! Mat, blommor, klänning, gästlista, tärna, musik....
Ska bara försöka att inte bestämma allt själv utan komma ihåg att min karl ska ha lite att säga till om också...
Hej brudar! Vad kul att vi är flera... :)
Hej Sanasol!
Att laga maten låter ju himla bra med tanke på kostnader. Hur har ni tænkt det rent praktiskt? Och vad før mat? Vi har lust att ha festen på en loge.Gillar lite bonderomantik:)Har en på gång som ær ombygd till festlokal.Vilken "stil" vill ni ha på festen/lokalen?
Vi ska antagligen vara på något som kallas för göstas loge som ligger utanför umeå. Har ännu bara sett lokalen på bild men det ser fin ut och ligger brevid en sjö!
Har funderat lite fram och tillbaka på maten men något slags kallskuret kött vore ju det enklaste nästan men vi får se. Har även talat om helstekt vitlöksspäckad fläskfile med bakad potatis och grönpepparsås... men man får se! vad har ni funderat på?