2007-07-07!!
Är det fler blivande brudar och brudgummar som bestämt sig för detta otroligt fina datum?
Hur långt har ni kommit i planeringen??
Vore spännande att utbyta tankar och ideér kring planeringen med andra som ska gifta sig då!!
Är det fler blivande brudar och brudgummar som bestämt sig för detta otroligt fina datum?
Hur långt har ni kommit i planeringen??
Vore spännande att utbyta tankar och ideér kring planeringen med andra som ska gifta sig då!!
Menar du min ring? Den är rodinerad. Antar jag. Kommer knappt ihåg vad guldsmeden sa längre..
du kan ju prova den tillsammans med en titanring?? och se...?
Det har du rätt i. Det ska jag baske mig göra.
Ser att klockan drar iväg som vanligt... Ska pysa i säng. Imorgon kanske jag hinner göra ett par provkort till inbjudan. (Funderar på att skicka sådana specialare hem till mor&far + älsklingens föräldrar eftersom jag spricker snart. )
:D Tycker jag absolut!!
Vi hörs!!
Vart håller ni hur 070707-brudar!?
här kommer jag... :)
Hej hej!! Vem är du?
hehe ja, Gabbies kallas jag då, ska gifta mig 070707 bor i Västerås.. vad mer ska jag säga? :)
lite lustigt som jag insåg nu när jag kollade igenom hela tråden var att ni tittar på exakt såna klänningar jag ville ha från början.. Alltså med "trumpeärmar" o ganska enkla.. Men nu när jag köpt det vart det nåt helt annat..
För mig blir det inte heller några trumpetärmar, men det kan vara väldigt fint. Jag har börjat spana in remboklänningarna men har också någon favorit hos sincerity och hos bonny. Får se vad det blir.
Vad är det för klänning du har köpt?
Har ni planerat mycket inför bröllopet redan nu?
Jag har köpt en Maggie Sottero kopia.. Hittade den på ebay o bara visste att de va rätt klänning.. kan lägga in bilder så fort min karl vill hjälpa mig lägga in dom i datorn..
Jo jag har mkt inför bröllopet klart för mig.. men inget e ju 100 % klart, utom klänningen då.. Men de e ju så underbart roligt att planera.. o mkt ändras hela tiden.. :)