• Sanasol

2007-07-07!!

Är det fler blivande brudar och brudgummar som bestämt sig för detta otroligt fina datum?

Hur långt har ni kommit i planeringen??

Vore spännande att utbyta tankar och ideér kring planeringen med andra som ska gifta sig då!!

• Svar på tråden 2007-07-07!!
  • Sanasol

Jo, det är roligt. Vi har inte bestämt något alls förutom ringarna som är bestämda allihopa!! :) Kollar klänning och vi har hittat en fin kyrka och lokal :)

• Gabbies

Ok.. jag har ingen aning om kyrka.. eller ja, dom jag kan tänka mig ligger en bit utanför Västerås o vi har inte körkort så de de e svårt att ta sig dit o titta på dem..

• Sanasol

Ah, ni får försöka ta er ut någon dag och kika! Det gäller ju att vara ute i ganska god tid!

• Sanasol

puffar litegran för oss 070707:or!!

• Birgittabruden

Ska ju förmodligen inte gifta mig 7/7 men jag vinkar lite ändå! vink vink!

• Sanasol

Hej hej, hur går det med dina planer?

• Birgittabruden

Jag köpte ett halsband igår!
    Har inte vågat säga det till pojken bara, han tycker nog att jag är ute i lite väl god tid. Dessutom blir det ju roligare att överaska honom på bröllopsdagen.

Hur går det för dig? Hänt något nytt på siståne?

• Sanasol

:) Nja, har inte hänt så mycket. Vi har kommit fram till att det inte alls är någon bra idé att ha bröllopet här i Umeå där vi först hade tänkt oss eftersom vi ska flytta härifrån och det kommer vi antagligen ha gjort innan dess. Så då återstår att ha det på "hemmaplan" för någon av oss eller att ta det tidigare under våren 2007. Vi får se hur vi gör! :)

• Birgittabruden

Har ni hemmaplan långt ifrån varandra eller på ungefär samma ställe? Jag och min karl kommer från samma stad från början så det var inte så svårt att bestämma var vi ska gifta oss.

Svar på tråden 2007-07-07!!