2007-07-07!!
Är det fler blivande brudar och brudgummar som bestämt sig för detta otroligt fina datum?
Hur långt har ni kommit i planeringen??
Vore spännande att utbyta tankar och ideér kring planeringen med andra som ska gifta sig då!!
Är det fler blivande brudar och brudgummar som bestämt sig för detta otroligt fina datum?
Hur långt har ni kommit i planeringen??
Vore spännande att utbyta tankar och ideér kring planeringen med andra som ska gifta sig då!!
Härligt det! De prästerna jag gillar finns på "hemmaplan" för mig. Men vi får se vart vigseln kommer att bli för vår del.
Det kan ju vara svårt att komma överens om man kommer från olika ställen, det finns säkert för- och nackdelar med båda era hemorter. Men ni löser det säkert
absolut gör vi det! :) Ska sticka och handla lite nu, men vi kommer nog att höras ;)
puffar lite!! Har bokat kyrkan till vår dag nu, är jätteglad!
jag måste börja leta kyrka.. så inte alla hinner bli fullbokade..
Jo, vi valde nu att ta en kyrka som är ganska populär och därför kändes det nödvändigt att boka den i tid så att man även får den tid på dagen som man önskar sig. Vi har bokat den till klockan 15.00. :)
puffar lite, vart är ni brudar?
Är ni här 2007-brudar?
Jopp, här är jag!! Hur går det med din planering?
Visste väl att jag kunde lita på dig Sanasol!
I min planering har det inte hänt så mycket, men min sambo börjar bli otålig, och vill verkligen ge mig en ring snart!