• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Min-Ah

Hej, Paulinas!

Klart jag hittade "oss" igen!
    Hoppas allt är bra med dig!

Börjar inte jobba förrän kl. 13.00 i Broby idag. Skönt!
    Skall (förhoppningsvis, om de är klara) hämta några av Ö. Göinge grundskolors scheman på vägen. Passerar ju både Hanaskog och Knislinge på väg till Broby!

Vi på musikskolan kan ju inte lägga våra scheman förrän vi vet grundskolornas...

Årets största "pussel-vecka" börjar idag! Puh!
    Måtte det gå ihop sig i år!

Vi är ju tyvärr ganska "trångbodda" än så länge i Broby.
    Det är meningen att skolan skall byggas om och anpassas så att även Broby Bibliotek skall vara där. Så att det blir ett "Kulturhus" av det!
    Hoppas nu Kommunen inte sätter "käppar i hjulen" mer än vad som redan gjorts!

Ha det så bra, alla!

• Marie06

En tanke bara....

Men för att locka nya vänner till våra träffar kanske vi ska träffas på konditori igen, man kan ju kanske va lite nervös att gå hem till någon.

Bara min tanke.

• Sanna0806

Hallå tjejer!
    Har massor att göra men vill i alla fall ge ifrån mig ett litet livstecken

Jag är nu hemma efter en helt underbar bröllopsresa och ett fantastiskt drömbröllop! Några grejer gick snett, men i det stora hela var det perfekt! När Affe och jag vaknade upp på söndagen (efter tre timmars sömn) sa vi båda att det här skulle vi vilja göra om, snart! Men det är väl kanske inte aktuellt att gifta om sig inom en månad?

Ska berätta allt senare, nu är det så stressigt på jobbet. Har ni bestämt någon tid för fika?
    Kram
    Sanna

• Marie06

Vad sägs om fika på Duvanders den 25 kl 18???

• Sanna0806

Attans, den 25:e kan jag inte. Någon annan tid?
    Gärna nästa vecka om ni kan, då kanske jag har fått bilderna också.
    /Sanna

• Paulinas

Hejsan,

Vad kul att höra från dig Sanna. Och vad kul att allt verkar ha gott bra och att bröllopsresan var så härlig som ni tänkt er! Det hade varit kul att träffas och höra hur allt var!

Denna veckan har jag det också lite körigt om kvällarna. Nästa vecka kan jag tisdag eller onsdag, men 18 blir väl lite sent, de stänger ju 19. Ett alternativ är ju att ta det till helgen, en fika på duvanders på söndag kanske? För mig är det vilket som!

Gumsigos, var är du ?? Länge sen man "såg" dig här på BT. Jobbet och pendlingen tar väl inte knäcken på dig?

tack för i söndags Marie, mycket trevligt! Hoppas det gick bra i måndags!

• Blivande Fru Roos

Hej tjejer!

Nu hittade jag också hit!

Tråkigt att man inte kan träffa er, ni får komma upp till Sthlm istället

Vilken fotograf har ni bokat? Är inne på fotograf Fredrik då han tog mina studentbilder som blev toppen. Vet ni vad han tar för priser? Hur långt innan bör man boka?

• Paulinas

Hallå fru Roos!

Ja, synd du inte kan ta en kopp kaffe med oss! Det får bli när du kommer ner vid tillfälle.

Fotograf ja, jag har börjat leta lite efter det. Fotografen hinner ju inte med så många bröllop på en lördag så känns som om man borde boka det rätt tidigt. Har dock inte hittat någon som känns bra och som är rimlig i pris. Fotograf Fredrik har jag ingen koll på när det gäller priser, tyvärr. Återkom gärna om du hittar en bra fotograf!

• Blivande Fru Roos

Paulinas:

Svårt att hitta någon fotograf som man vet tar bra bilder, men jag vet att Fotograf Fredrik är grym. Dock rätt dyr... men det är väl dom flesta.

Jag fotar ju själv, men kan ju tyvärr inte ta våra egna bröllopsbilder. Annars hade det varit perfekt

• Paulinas

Då har du kanske koll på vad som är rimligt att ge för en fotograf? Jag tycker 8000:- låter galet (prisuppgift jag fått av en fotograf). Självklart kostar det en del, men 8000:- för en timme eller så!?

Vet du om fotograf fredrik har en hemsida?

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!