• vit tiger

sugmärke! på svensexan!!

sitter här och måste skriva av mig. min m2b hade sin svensexa igår. ville att den skulle vara lika kul å trevlig som min möhippa så att vi kunde skratta tillsamans med varandra. NÄ han kommer hem med ett fett sugmärke på halsen. gifter oss om en vecka vill inte se den nu när vi ska mysa tillsammans. är rädd att den ska synas på bröllopsbilderna!!! vill bli gla å kär igen..

• Svar på tråden sugmärke! på svensexan!!
  • Imperia

Vit tiger:
    Skönt att allt är okej mellan er nu. Hoppas ni får en underbar bröllopsdag!

• Lippi

Nonika, Dahann :

Känner ni några strippor?

En av mina barndomsvänner jobbar som strippa i Malmö och genom henne har jag träffat många av hennes arbetskamrater.

Jag kan ärligt säga att ingen av dem mår dåligt. Ingen av dem går på droger. Och framför allt DE TRIVS med sitt arbete. Så det är bara elakt förtal att "de flesta har problem med sin självkänsla/egenvärde och mår ofta dåligt av ?arbetet?." Det är starka kvinnor det handlar om. Människor vi inte behöver tycka synd om.

Så länge inte de kvinnor som arbetar som strippor tycker att det är kvinnoförnedrande, varför ska andra lägga sig i. Det är knappast samma sak som tvångsprostitution.

• LeeLoo_

Lippi
    måste hålla med dig i ditt sista inlägg, jag känner flera stripper som absolut inte har dålig "självkänsla/egenvärde" eller "mår ofta dåligt av arbetet" .dom är som du säger starka å självsäkra kvinnor!

• 11 juni 2005

Ett sugmärke på halsen hmmmm....ja det kunde ju ha varit värre - men om han skäms så .......skulle jag undra om det inte fanns mer i kistan....

Jag är inte svartsjuk av mig, inbte min make heller, jag tror inte att jag skulle ha blivit arg av ett sugmärke efter svensexan - om inte han hade betett sig konstigt över det...

• 11 juni 2005