• vit tiger

sugmärke! på svensexan!!

sitter här och måste skriva av mig. min m2b hade sin svensexa igår. ville att den skulle vara lika kul å trevlig som min möhippa så att vi kunde skratta tillsamans med varandra. NÄ han kommer hem med ett fett sugmärke på halsen. gifter oss om en vecka vill inte se den nu när vi ska mysa tillsammans. är rädd att den ska synas på bröllopsbilderna!!! vill bli gla å kär igen..

• Svar på tråden sugmärke! på svensexan!!
  • discodivan

ja skäll på han från oss oxå

• brud nyår05

Ja fy villket tilltag! Skäll lite från mig också
    Jag skulle också vara skitsur!!! Så va det, med full rätt!
    Kram och lycka till med salvan

• Mijau

suck....killar! det kommer försvinna. klart du skall vara gla och kär igen :)

• Lippi

Nä men flickor...

Är ni inte lite väl svartsjuka av er? Hela tråden blir lite tramsig.

Vad spelar ett sugmärke på en svensexa för roll???
    Ett sugmärke är knappast något man får av en passionerad kyss eller liknande. Enda gången man får sådana är väl när någon försöker jävlas. Oavsett om det är av en tjej eller kille.

Tänk om det var ni som var tjejen som gjort detta. Hade ni gjort det för att killen skulle tycka att det var dööö sexigt och för att han skulle bli intresserad? Då har ni ju helt fel taktik. Inga män gillar väl att ha ett fett blåmärke på halsen, särskilt inte om man är förlovad med någon annan.

Det begriper ni väl att det var för att det var en svensexa hon gjorde det. Garanterat inte för att såra "offrets" flickvän. Eller känner "vit tiger" henne privat?

Om ni ska gifta er måste ni väl kunna tåla lite svensexeskämt.

Tänk er istället om hon var strippa och han hade fått en lapdance av henne, hade ni dött av svartsjuka då eller...?

TA DET LUNGT OCH LITA PÅ ERA MÄN.

Är man för svartsjuk så brukar ens farhågor bli sanna.

• discodivan

hade blivit vansinnig av en lapdance eller ett sugmärke oavsett om det var sven6a

• stressad brud

usch, min sambo är på svensexa idag. kommer han hem med sugmärke eller berättar om ngn fysisk kontakt med nån tjej så jäklar

• magnusfästmö

salvan heter hiruderm om du ville testa den...

• Blomstra

Håller med de som säger att det hör till svensexan, vem gör sugmärken på varandra när man är vuxen???

För att få bort sugmärket, prova att blanda äppelcidervinäger och salt, stoppa ner en bomullstuss i blandningen och lägg den sen på sugmärket... Ska fungera på blåmärken i alla fall!

• Lippi

stressad brud:

Känns lite barnsligt att bli så känslig över en svensexa.

Både lite jävelskap(sugmärket) och strippor hör väl hemma på en svensexa.

Hur kan man vara så svartsjuk att man blir arg på sin fästman för ett sugmärke eller för att hanns vänner skrammlat till en strippa?

Om du har visat att du har denna inställningen till svensexan, så kan du nästan vara säker på att varken din fästman eller hanns vänner kommer att berätta allt som hände. Jag har ett par killkompisar som varit så rädda för vad deras flickvänner skulle säga om strippan på svensexan, att de bett alla att ljuga för dem. Och det känns ju inte som en roligare lösning.

Så sluta vara så peranoida och låt dem leva livet(till vissa gränser) den kvällen.

• Imperia

Tycker inte alls att du överreagerar. Skulle inte bli glad om någon tjej kladdat på min kille. Även om det säkert inte är mer än just ett sugmärke så förstår jag att du blev ledsen.
    En sak jag inte riktigt begriper är det här med att man "får tåla" det bara för att det är svensexa. Om det annars inte skulle vara okej med sugmärken, strippor/lapdance etc varför är det då helt plötsligt okej bara för att det är en svensexa? Tycker att då om någonsin borde man visa respekt mot sin blivade när man ändå tänker gifta sig.
    Visst det är tradition med strippor etc på svensexor men det är ingen ursäkt om man vet att en blivande tar illa upp.

Svar på tråden sugmärke! på svensexan!!