hej nu måste jag också göra mig röst hörd här.
som jag förstår det, tycker lippi att det är ok att ha sugmärke, lapdance vid svensexa, då ska man tåla det-men inte annars? eller? antingen är det ok eller inte, oavsett svensexa tycker jag!
jag förstår vad du menar åndå lippi-själv tycker jag att: ok, om min fästman går på en lapdance någon gång (vilket lär hända för mina kusiner måste göra det minst en gång med alla manliga-ibland kvinnliga medlemmar av familjen..så det kommer väl vid nästa släktträff..) om han väljer att göra det, fine jag bryr mig faktiskt inte så mycket.
för det mesta är det se men inte röra som gäller vid en lapdance.
MEN om han skulle börja gå varje helg för att få sig en lapdance, nej då är det INTE ok. kanske tycker ni att det är dubbelmoral att få gå en gång men inte mer. men jag tycker inte det. visserligen är det synd att det överhuvudtaget ska existera strippor men det är en annan diskussion tycker jag.
sen så är ju sugmärken överhuvudtaget inte accepterat (personligen, alla får ju tycka vad de vill..) det finns inga ursäkter, vaddå du var så full att du inte märkte att en brud sög på din hals? hmm, kanske. det beror på kille, förhållande, tillit etc etc.
men jag tycker inte att det är ok att acceptera vissa saker bara för att det är en svensexa. jag skulle inte låta ngn kille gå loss på min hals under min möhippa. eller ngn annan kväll heller för den delen.
lesdsen att det blev lite långt..