• vit tiger

sugmärke! på svensexan!!

sitter här och måste skriva av mig. min m2b hade sin svensexa igår. ville att den skulle vara lika kul å trevlig som min möhippa så att vi kunde skratta tillsamans med varandra. NÄ han kommer hem med ett fett sugmärke på halsen. gifter oss om en vecka vill inte se den nu när vi ska mysa tillsammans. är rädd att den ska synas på bröllopsbilderna!!! vill bli gla å kär igen..

• Svar på tråden sugmärke! på svensexan!!
  • persian princess

varför måste alla trådar sluta med personliga påhopp och nedvärderingar:D??
    skippa sånt trams som "man ska göra tycka o känna si o så" och säg istället JAG tycker si o så...så slipper man massa tjafs

bra sagt snuttepuff;)

• Nickolina

Jag hade oxå blivit galen men tycker ändå att Lippi har rätt och jag tror nog att hennes ord tröstar vit tiger mest av alla...inte ni som spär på oron. Sådana ord som lippis hade jag velat höra om jag var i Vit tigers situation...Tror också att tjejen gjorde det för att busa...Ett sugmärke är 1) inte skönt
    2) inte upphetsande
    3) En fjortisgrej..

Men som sagt..jag hade också blivit putt och ledsen men jag erkänner gärna att jag är både fånig och barnslig..

• Lippi

Snuttepuff:

Är det jag som STÄNDIGT trycker ner andra för att hävda mig själv????

Detta är den första tråden som jag haft en avvikande åsikt om. I alla andra trådar har jag försökt stötta TS. Men just i denna tråd tycker jag mer synd om TS man än om henne själv. Han har i mina ögon inte gjort något illa, ändå får han säkerligen höra för det.

Jag har i och för sig märkt att avvikande åsikter i stort sett aldrig uppskattas på BT. Om man inte bara bekräftar det TS skrivet eller uppmuntrar, så verkar man inte vara välkommen i trådarna. Och det gäller i alla trådar. Folk blir alltid för kännsliga när man säger emot.

Ni blir ju bara arga på mig. Jag kan inte riktigt förstå att en människas (mina) åsikter kan kännas så provocerande för er. Det är inte det som är meningen med mina inlägg. Min tanke var att visa att det finns andra sätt att se på det hela. Alltså att det bara var svensexebus.

• persian princess

Lippi:
    "Varför gifter ni er med män som ni tror har fuffens för sig???????

Jag trodde inte att så många vuxna kvinnor var så osäkra och svartsjuka.

Men om era män tycker att det är bra att ni är sjukligt svartsjuka, så ska inte jag lägga mig i det. "

lägg av nu! tycker du verkligen att det är konstigt att folk blir arga/provocerade av det där?:D
    det är helt OK, och bra, att man har avvikande åsikter, men det finns olika sätt att hävda sig på än att hoppa på folk och kalla dem för det ena & det andra.

vit tiger: vart har du själv tagit vägen? har du pratat med honom om sugisen?? är jättenyfiken på att höra hur det gått!

• Lippi

OK...

"Men om era män tycker att det är bra att ni är sjukligt svartsjuka, så ska inte jag lägga mig i det. "

Detta kanske man kan ta illa vid sig av eller bli provocerad av, men det andra...
    Näää, det förstår jag inte.

Det första citatet du tar upp är en ärlig fråga. Jag undrar verkligen varför man gifter sig med någon som man inte har 100% tillit till.

Det andra citatet är ett konstaterande. Här är ju jättemånga svartsjuka kvinnor och det trodde jag faktiskt inte var så vanligt. Och enligt mig och många psykologiböcker för den delen, så bottnar svartsjuka i osäkerhet.

• Baby

Tummen ner för alla trådar som urartar som denna också gjort. Sluta gnäll på varandra och respektera varandras åsikter.

• vit tiger

oj vad med inlägg. kul. vi e sams å har det bättre än innan. nu hjälps vi åt med det sista innan fredag. men måste påpeka att mina tjejer på möhippan skulle stoppat en sån sak. killarna som var med min m2b kan ju inte heller ha så stor respekt för sina tjejer. har aldrig tyckt att han varit otrogen eller trott att något mer hänt. men RESPEKT krävs i ett förhållande speciellt inför en stressad blivande FRU. mvh fd ledsen VIT TIGER

• vit tiger

salvan har hjälpt och snart e det ett minne blott.

• yrvädret

hmmm, jag fattar ändå inte varför gränserna ska töjas bara för att det råkar vara svensexa. Som om det vore en ursäkt för att få göra dumma saker som annars inte skulle accepteras. Idiotiskt...

• Nonika

Dahann:
    Håller med dig fullständigt! Det är synd att kvinnor ses som sexobjekt, och får betalt för att ta av sig kläderna. Porrindustrin tjänar otroligt mycket pengar på kvinnor som mår dåligt på olika sätt, eller har drogproblem (jag menar inte att alla strippor har drogproblem).
    Och de mässniskor som betalar för att se dessa kvinnor klä av sig, ser till att det fortsätter...

Svar på tråden sugmärke! på svensexan!!