• vit tiger

sugmärke! på svensexan!!

sitter här och måste skriva av mig. min m2b hade sin svensexa igår. ville att den skulle vara lika kul å trevlig som min möhippa så att vi kunde skratta tillsamans med varandra. NÄ han kommer hem med ett fett sugmärke på halsen. gifter oss om en vecka vill inte se den nu när vi ska mysa tillsammans. är rädd att den ska synas på bröllopsbilderna!!! vill bli gla å kär igen..

• Svar på tråden sugmärke! på svensexan!!
  • Gerda

Jag menar då till ditt citat att ett sygmärke är i allra högsta grad olämpligt!

• Lippi

Beror inte det på hur du har fått det???

• Gerda

Urm... ja om jag var bakbunden o kidnappad och hotad till livet... men på en svensexa så accepterar jag absolut inte det - hur full han än må vara så köper jag det inte.

Varken sugmärke eller andra "misstag" pga. fylla o påhejande. Skulle va väldigt besviken på hans kompisar som heller inte ingriper.

• persian princess

vadå "beror det inte på hur du har fått det?" ?? ett sugmärke är ett sugmärke, och på hur många olika sätt kan man få det?!:D
    nej, kom igen tjejer, sluta vara så förlåtande och ta så lätt på saker och ting.
    det är ett sugmärke idag, vem vet vad det blir imorgon om man bara klassar det som fjortissvartsjuka, eller va det nu var.

• S.N

Det kanske är hans polare som gjort det sen får han fan för det hihi.

Skämt o sido. Endel tjejer blir ju sura bara för att killen fått en strippa på sin svensexa. Om han nu bestämt sig att gifta sig så vet han vet förhoppningsvis vem han vill ha

• Angel_ina

Var drar du gränsen är frågan? Månag av oss drar gränsen FÖRE ett sugmärke.

GERDA:
    Håller med dig !! BRA Skrivet !

• S.N

Angel_ina

Om det va mig du frågade...hmm.. inte en full kille va? Tror att alla killar äter när dom blir serverade på silverfat

• Angel_ina

Citerade Gerda, men det spelar ingen roll =)
    Tycker ändå inte att det är ok!!

• Lippi

Varför gifter ni er med män som ni tror har fuffens för sig???????

Kan det inte vara så att sugmärket bara var ett bussträck?

Jag trodde inte att så många vuxna kvinnor var så osäkra och svartsjuka.

Men om era män tycker att det är bra att ni är sjukligt svartsjuka, så ska inte jag lägga mig i det.

• persian princess

det handlar inte om att vara "sjukligt svarsjuk" eller osäker alls, utan om att ha respekt för sig själv och att lära sig ställa krav istället för att vara offret som nöjer sig med det man får:P

Svar på tråden sugmärke! på svensexan!!