• vit tiger

sugmärke! på svensexan!!

sitter här och måste skriva av mig. min m2b hade sin svensexa igår. ville att den skulle vara lika kul å trevlig som min möhippa så att vi kunde skratta tillsamans med varandra. NÄ han kommer hem med ett fett sugmärke på halsen. gifter oss om en vecka vill inte se den nu när vi ska mysa tillsammans. är rädd att den ska synas på bröllopsbilderna!!! vill bli gla å kär igen..

• Svar på tråden sugmärke! på svensexan!!
  • Snuttepuff

Jag håller fullständigt med! Det är väl för fasiken inte okej! Och inte är det det minsta barnsligt heller! För mig innebär en svensexa att det är "sista kvällen med grabbarna" (inte bokstavligt talat om nån nu har för avsikt att hänga upp sig på det!) och då ska man väl ha en riktigt rolig kväll för alla. Killen ska ju faktiskt gifta sig och vad en strippa gör där har jag inte riktigt förstått. Än mindre vad hon gör på killens hals! Det är väl klart att man som tjej blir lite ledsen, speciellt om sugmärket kommer synas på bröllopsfotona!

Lippi
    Om du tycker det är helt okej att din kille har ett sugmärke från någon annan på er bröllopsbilder, fine, men låt det stå för dig. Säg inte att hon är barnslig för att hon inte uppskattar det!

• milo

Håller med imperia och snuttepuff. Slutar allt förtroende att gälla på en svensexa.
    Har karln inte redan valt att vara med en kvinna. Ska det inte vara grabbarnas "sista" kväll tillsammans? Vad har andra tjejer där att göra. Tycker inte att det är okej överhuvudtaget med strippor o dyl. En stor kram till vit tiger.

• Angel_ina

Håller med snuttepuff och milo !
    Kramis

• persian princess

Imperia & Snuttepuff:
    helt rätt!! bra sagt tjejer!
    just nu är jag för förbannad för att uttrycka mig lika välformulerat o sammanhängande som ni...:D
    MEN, VARFÖR ska man TÅLA sånt skit BARA för att det är svensexa?!?!?! nån gräns får man dra ju! och det ansvaret ligger framförallt hos KILLEN!! han borde själv inte VILJA att en ANNAN tjej klängde på honom!!
    ÅÅÅÅHHH!!!1
    jag hade blivit så förbannad, besviken o gud vet vad att jag t.o.m velat cancel the whole thing!!
    straffa honom ordentligt tjejen;)

• Jenny i England

Vad hade hänt om du kommit hem med sugmärke från din möhippa?

• Klok?

Jag skulle blivit skitförbannad om min man kommit hem med sugmärke efter svensexan! Dåligt skämt om det ens kan kallas för skämt. Eftersom jag är som jag är så skulle jag pratat med de s k vännerna som svensexat min man och frågat vad dom tänkt på.

Hoppas allt blir bra!

• Lippi

milo:

Du säger det själv...

"Slutar allt förtroende att gälla på en svensexa.
    Har karln inte redan valt att vara med en kvinna."

Varför har inte kvinnan förtroende för mannen? Varför drar hon slutsattsen att det är något passionerat och sexuellt som har hänt när sugmärket utdelades?

Är ni så osäkra på er själv och era förhållande, att ni tror att era män inte skulle stoppa en kvinna från att göra något olämpligt med honom?

Han har ju uppenbart självmant valt att gifta sig med er, den enda kvinnan i hanns liv. Varför tror ni då att han är så otroligt korkad att han går ut och är "otrogen"? Särskilt inför ett halvdussin fulla vitnen.

För mig låter det som fjortissvartsjuka.

• Lippi

Det är väl inte så att det har hänt flera gånger innan svensexan?

För då kan jag förstå att ni inte gillar det!!!!

• Klok?

Jag skulle inte bli förbannad för att otrohetsmisstanken skulle finnas utan för att det skulle finnas ett styggt och fult sugmärke som syns på foton och inför alla gästerna. Det skulle nog såra föräldrarna mycket (i alla fall mina och kanske inför dom väcka otrohetsmisstanke)

• Gerda

Lippi... diskussionen bottnar nog i att vi alla ser olika och värderar olika på sakfrågan: sugmärke

Du säger själv:

Är ni så osäkra på er själv och era förhållande, att ni tror att era män inte skulle stoppa en kvinna från att göra något olämpligt med honom?

Det är nog inte vi tjejer som är osäkra på oss själva utan snarare det att HAN inte satte STOPP innan sugmärket kom på plats.

Var drar du gränsen är frågan? Månag av oss drar gränsen FÖRE ett sugmärke.

Jag anser att jag är den enda som har rätt till så närgångna handlingar på min man, det är inte barnsligt eller fjortonsårsaktigt.

Du kanske tycker att gränsen kan gå längre än så, FINE, men hoppa in på andra som tycker att det inte var rätt att komma hem med ett sugmärke.

Svar på tråden sugmärke! på svensexan!!