-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden September 2007
-
En annan blev utskrattad när jag sa att vi skulle gifta oss augusti 2006. Skönt att man inte är ensam. Har faktiskt redan beställt klänning, ungarna näbbkläder, och beställt hans kläder och bokat cateringen. Jag vill gärna ha så mycket som möjligt klart så att jag kan slappna av sen. Vill du ha tips på vart du kan köpa din klänning till en bra penning så kan du höra av dig så mailar jag över adressen till dig. Dem hade även Bordsdekorationer, tårt-topp, underkläder, skor m.m Det är en amerikansk hemsida så då är det tull avgift också. Men jag 100 på att man tjänar på det.
Lycka till!
Monica -
Moncan: blev lite nyfiken på adress till hemsida med klänningar etc? letar klänning för fullt jag :)
-
www.bridesave.com är adressen där jag köpte min klänning. Väntar med förväntan det är ju 16 veckor väntetid på min klänning.
-
Sorry att jag inte svarade tidigare, har inte varit inne på ett tag.
-
Hehe du är inte ensam
Här pratas det om augusti eller oktober 2007.
Vi har inte sagt det till så många, känns som att folk kommer att tycka man är knäpp som redan planerar.
Men vår ekonomi är inte heller på topp då jag studerar.
Känns skönt att jag inte är ensam längre -
Fick ni boka kyrka redan nu inför 2007?
Vi får inte boka förns den 1/12-06!! -
Juli 07 här, men lännge kvar för oss med! Men det är ju så roligt att planera till världens bästa fest!!
-
Vi har precis bestämt oss för att gifta oss i Augusti -07 eller kanske i september. Men vi planerar att gifta oss på mallorca. Det är så mysigt att tänka och planera även om det är 2 år kvar :-/
-
Ja, visst är det. Inspiration kan man väl knappast få för lite av!
-
puffar