-
Meddelande borttaget -
Svar på tråden September 2007
-
Nyfikenbrud: VILKEN HIMMELSK klänning du ska ha!
Men det är inte jag så jag kan inte ha nån sånt, tyvärr!
Vi ska olika nyanser av blå kanske nån lila oxå så det blir lite "värme"
Osse: nej jag vet inte har bara sett den på nätet, men jag hoppas den inte kostar mulltum
-
Jag ska se om jag hinner titta i helgen på Svahns, så kan jag återkomma med pris om jag ser den
En annan favorit jag har är www.foreverbridals.com/gownpix.asp
-
Osse: borde som inte sitta ihop längst ner lixom, annars kommer man bli GALEN på ärmanra under dagen. men jag vet inte. Ska väl kolla lite närmare på klänningar närmare sommanren
-
det vore toppen osse
-
Det har blivit nå knas med din länk osse, eller så är det min data för jag kan inte öppna den. Kan du prova skicka igen?
-
Det är nog deras sida som går trögt just nu, för det funkar inte här heller. Länken har fungerat tidigare
-
Hej brudar, jag och min blivande har bokat in att gifta oss 070707. Känns kul att höra andra som ska gifta sig samma år. Kan hålla med om att reaktionerna i omgivningen är lite svala. Vi har inte sagt till så många, men de som vet verkar redan tycka att det är jobbigt att lyssna, mamma verkar till och med tro att det inte ska bli av. Fast jag har en helt underbar väninna som jag kan babbla med, hon tycker att det är minst lika roligt som jag gör.
-
Vi har bara antyt för ett par av våra närmaste vänner att en förlovning är på gång, och att vi funderar på bröllop. man får väl vänta ett tag så att det inte känns uttjatat långt innan det blir av.
Men så fort vi förlovat oss berättar vi för våra familjer och bokar kyrkan! -
Peos lena: Jag kan väl hålla med om att man gärna pratar om sina planer å vill ha lite stöd men man gifter sig bara en gång så det tycker jag ens omgivning kan utstå, eller hur?
Själv är jag mäst glad över att min blivande svärmor verkar tycka det är kul. Vi var så gott som säkra på att hon skulle sätta sig på tvären till det hela. -
Min blivande svärmor kommer med antydningar om bröllop då och då, så hon blir nog överlycklig när hon får sin son bortgift!