• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden September 2007
  • Birgittabruden

Hej igen sanasol! Kommer inte ihåg vad vi diskuterade sist, men jag var inne på rembo-tråden där jag vill minnas att du var. Nu har jag börjat designa om min brudklänning till lite mer rembo-stil!

• Sanasol

Å, fick bråttom tyvärr... men vi hörs säkert en annan dag!!

• Snö brud

Har alla ni koll på när ni får börja boka kyrka?
    Är det någon redan nu som har fått boka inför 2007?

• osse

JAg har hört att vi får boka tidigast 11 mån i förväg

• hellokitty

Hej tjejer,

Har varit här inne i ett halvår redan och kollat runt men tror det blivit bestämt nu med bröllop sommaren 2007 för vår del!

Inget bokat men kollat runt en del.. JAg är också sådan som vill ha ett riktigt frieri så jag väntar lite med att boka och hoppas på att han känner pressen lite...

• Peos Lena

Nyfiken Brud
    Jag ringde församling för att kolla när man fick boka kyrkan, det slutade med att jag premilinär bokade till 070707, ska höra av mig till dem i januari 2007. Jag tror att det är väldigt olika från församling till församling. Ring den aktuella församllingen och kolla med dem.

• osse

Det verkar vara olika i olika församlingar ja. Den kyrkan vi har valt är en väldigt populär kyrka så jag antar att det har med det att göra med.

• Birgittabruden

Puffar lite här! Min karl och jag har bestämt att vi ska köpa förlovningsringar efter jul. Sen får han fria när han tycker att det passar. Jag längtar!

Svar på tråden September 2007