-
Meddelande borttaget -
Svar på tråden September 2007
-
Jag tycker att det är så skönt att vara ute i god tid, man hinner kolla upp priser och jämföra allt.
Visserligen har jag redan köpt en klänning
men den var ju så fin och hade ett bra pris.
Jag är hellre ute i god tid än att man måste stressa med allt senare.
-
Ja, det är ju lättare att planera om man har god tid på sig. Jag har börjat skissa på inbjudningar i dag. Jag har också räknat lite på vår budget, och den känns överkomlig än så länge.
-
Är ni här idag, brudar? Har det hänt något nytt i planeringen?
-
Sitter mest och funderar över inbjudningar och tackkort.
Annars väntar jag på min klänning som ska komma
men den kommer i mitten av december...
Men men tiden går ju rätt fort.
Sen har jag börjat fundera på vem man ska göra make och hår hos, får se vad man hittar. -
Jag "råkade" köpa ett halsband idagh.. som jag diskuterade i H&M-halsband-tråden...
Vet att det är aldeles för tidigt, men om ett år så kanske det inte finns något som jag gillar, så jag tyckte att det var lika bra att passa på. -
JAg känner också att det är lika bra att passa på.
Även om det är ett tag kvar, hittar man något som man vill ha så köp det nu.
För tänk om man inte lyckas hitta något liknande senare, och om du hittar ett finare så kan du ju alltid sälja det andra
-
Jag vet inte alls om det här halsbandet blir "för mycket" men som sagt kan man ju hitta något annat senare om det skulle vara så. Nyfiken brud: har du funderat över hur du vill ha håret, eller bestämmer du det när du hittat en frisör?
-
Hej tjejer,
jag hoppar in så här lite i er tråd, efter att ha varit en tyst betraktare ett tag.
Vi ska förhoppningsvis också gifta oss -07, men det är inte 100% bestämt ännu. Spara pengar för fullt och har lite annat som påverkar planeringen.
Men jag undrar lite, det verkar som att ni är rätt bra igång redan och har mycket idéer och planer. Är det bara ni, dvs den blivande bruden, som håller på, eller är era m2b's lika engagerade?!
Tjingeling! -
Kookie
Det är väl mest jag som sitter och spanar ideér, och sedan framför jag dom till sambon och då ser jag hans reaktion
Birgittabruden
Jo jag har funderat på frisyrer och det lutar åt en snygg "bulle" i nacken. -
Nyfiken brud,
och vad säger han då!?
Min tycker nämligen att det är lite jobbigt, "det är ju låång tid kvar", plus det faktum att vi faktiskt inte bestämt helt ännu när det blir. Han är lite av en "slow starter" och har nog bara precis börjat vänja sig vid att vara förlovad (snart 6 månader).