-
Meddelande borttaget -
Svar på tråden September 2007
-
Vad skönt det känns att det inte bara är vi som vill planera i tid. Vi ska ha ett januaribröllop 07 å alla som vi berättat för tycker vi överdriver som börjar planera så smått redan nu. SÅ TACK ALLA SOM ÄR SOM OSS!
Jag känner mig ännu mer stressad nu, jag har bara ider men inget bokat eller alls klart. VAD ska man börja med? Å när ska man tillfråga alla som blir involverade tex bestman? Å vart får man tag på allt man vill ha? Gud det känns som man kommer få tokstressa hela nästa år!
-
makarnoner
det viktigaste är ju att du bokar lokal i tid, har ni några funderingar på lokal?
Sen är det ju kyrkan som ska bokas, vet ni när ni får boka den?
Sen kan du ta det lite lugnare
Snart är det ju en massa bröllopsmässor och där borde man ju kunna få en massa idéer. -
Vi ska gifta oss i januari -07 och har också fått en lite trist respons av en del kompisar när de hört att det är ett tag kvar. Det blir liksom: jahaaaa... känns som de inte tror att det ska bli av för det. Vi har bestämt vilken kyrka vi ska boka, ska titta på lokal om någon månad. Vi har precis börjat spara pengar så budgetplanering är i full gång
-
osse
Ja visst känns det som att vissa tror att man bara hittar på allt eftersom man har så gott om tid
Jag börjar hellre för tidigt än för sent, då slipper man kanske stressa dom sista veckorna... -
Nyfiken brud
Ja vi har bestämmt vilken kyrka vi ska ha men inte bokat, sen vill vi gärna vara i försammlingshuset till kysran. Det är en liten sådan så jag tror inte d blir nå problem att få en tid i januari.
Men med klänning å så känns det värre!! Vet inte riktigt vad jag vill ha, men har kolla lite på nixa nr 245. Tror du den passar till vintern?
Om du skulle ha den klänningen vad skulle du ha för blommor? Ni andra är oxå mycket välkommna med ider!
-
Vi ska gifta oss i Aug 2007. Vi kommer gifta oss på mallorca. Har skrivit och efterlyst andra som ska gifta sig på mallorca men inte fått någon napp. Kanske jag kan få skriva här med er lite ?
Lääängtar så ! Vi har precis börjat spara pengar. Det kostar ju även om man flyr utomlands, men det blir billigare
Men det är absolut inte av ekonomiska skäl som vi gifter oss utomlands utan eftersom vi vill lite olika och har fått kompromissa. Min man vill ha ett stort kyrkobröllop (borde det inte vara jag ?). Jag ville gifta mig borgeligt eller som jag föreslog när en av våra döttrar skulle döpas i kyrkan. Men det ville inte han då. NU ÄR VI ÖVERENS ! Och det känns jättebra för oss båda. -
makarnoner
Den klänningen var jättefin och den passa utmärkt till ett vinterbröllop
vad ska ni ha för färgtema?
Kanske du vill ha dom färgerna i buketten? -
Jag lägger ut en länk till Nixa klänningen
www.nixa.se/pictures/bride_notrain/245.jpg -
Här är min klänning
i.b5z.net/i/u/1429584/i//ebay_8421a.JPG -
makarnoner
det är en jättefin klänning! Jag har också tittat på den (men inte i verkligenheten än). Jag bara funderar på om ärmarna är helt öppna eller om de är fastsydda någonstans längs med ärmen. Annars hänger väl tyget och fladdrar hit o dit?
Vet du vad den kostar?