-
Meddelande borttaget -
Svar på tråden September 2007
-
:) Roligt roligt!! Känns toppen att komma igång med sin planering litegran. Så spännande, friade han eller du?
-
Vi har pratat om att gifta oss ganska länge, men han har inte friat än... vi vill förlova oss ungefär ett år innan bröllopet. Så det blir väl till våren nån gång. Hur var det för er?
-
Jamen, om man har bestämt datum är man ju i allra högsta grad förlovade! Så dörför ser ajag mig redan som det! Väntar bara på ringen, det är ju inte nödvändigt med ett till frieri när man bestämt datum heller!!
Vi har haft det lite kämpigt ekonomiskt nu så därför har vi inga ringar, men jag hoppas att de kommer frammåt jul kanske. Ville inte heller förlova mig förrän ett år före, men nu ärjag ju det iaf. 2006 blev för tidigt eftersom jag inte är klar med skolan då!! -
Jag vill ha ett riktigt frieri fast vi har bestämt oss... jag kikar in senare, vi ska laga mat nu. Lycka till med bröllopsplanerna!
-
Puffar lite för den här tråden!
-
puff puff
-
Ingen som vill prata bröllop 2007 idag? Ok, jag börjar. Jag har smygstartat tillverkningen av min tiara/diadem, men jag vågar inte säga det till min blivande man. han tycker att det är liiiite tidigt att börja planera än, men samla idéer är ok.... tror inte att tiaratillverkning räknas som idésamlande
-
jag ska till 99% gifta mig oktober 2007
Beror ju på om man lyckas få tag på kyrka.
Vi har bestämt vilken kyrka vi vill ha och nu spanar vi lokaler.
Klänning har jag redan köpt så den får jag hem i mitten av december hihi.
I sverige var den såååå dyr och när jag hittade den för ca 10.000 kr mindre i USA så beställde jag den
Tiara har jag redan köpt, den var ju så fin ... *ler*
Smycken har jag redan.
Så skor behöver spanas in.
Ringar har jag funderat på men får se hur designen blir.
Ja inbjudningarna har jag också klara i huvudet så vi får se om dom blir lika bra på riktigt.
Det var det jag kom på nu
-
Nyfiken brud... du har ju fixat nästan allt med andra ord?
-
Ne det finns fortfarande mkt att fundera på.
Färgtema, blommor, dukning, frisyr, mm.