• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden September 2007
  • Snö brud

Jag betalade 3700:- med frakt.
    I sverige ligger dom runt 12-14.000:-, så jag beställde från en tjej i USA.

Hoppas att jag är lika förtjust i den sen när den kommer

• Sanasol

Nyfiken brud >> Härligt, det var ju en enorm prisskillnad. Sincerityklänningen jag fastnat för kostar ca 12000 i sverige så funderar ifall det ev kan vara idé att beställa med en bekant som ofta är i USA. :)

• Snö brud

Tror heltklart att du kan tjäna in en massa pengar om din kompis shoppar i USA

• Sanasol

Jo, det är egentligen en kompis till min pappa som arbetar som pilot. Men det ska nog gå bra, han har varit en del i en extrafamilj för mig sedan jag var liten :)

• Snö brud

tycker helt klart du ska kolla upp vad klänningarna kostar i USA.

• Sanasol

Jo, hur gör man det på bästa sätt?
    Har försökt söka på nätet efter modellen... men det kommer inte upp någon vanlig butik då utan bara internetbutiker.

• Snö brud

Om du vet vart i USA han brukar flyga så kanske du kan söka på wedding gown och den staden han flyger till, kanske får upp affärer då.

• Sanasol

Ja, det skulle man ju iofs kunna göra. Får kolla upp det där, men det blir inget än på ett tag då jag tänkt mig att gå ner lite i vikt innan jag köper klänning... :)

• Sanasol

Tack för tipset!! :) Hoppas verkligen att det här ska kunna funka, det känns lite väl mycket med 12000, fast jag har hittat några andra klänningar jag också gillar.

Svar på tråden September 2007