• Hetta

Träff i Umeå tråd nr 4

Startar en ny tråd igen!

• Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 4
  • aug2005

Åh så härligt det lät med att få dra i väg på bröllopsresa. Får se om vi tar oss i väg på en Karibienkryssning nu den 6 nov.(min 35 års dag!)Skulle verkligen inte vara helt fel.
    Hipster:
    Hur har dagen gått? Hunnit med allt? Nu har du ju "något blått o något lånat"...hihi. Då fattas ju bara "något nytt o något gammalt". Lycka till med det du ska ordna med i morgon. Ta o sov ordentligt o kom ihåg att dricka o äta ordentligt innan bröllopet.Så himla roligt ni kommer att få det!!! O ni kommer att vara såååååå vackra. Hoppas att få se på kort lika fort som du fick. Lycka till om vi inte hörs av innan. Förhoppningsvis så kan vi komma till kyrkan. Kramar C. (&K)

• hipsterlillamy

Hallå där!! Jaaaa va bra. Smart, att jag inte tänkte på det.
    Jag har ju grunnat på vad som skulle vara lånat!! TOPPEN!
    Allt har gått kanon idag. Det har flutit på mer än bra. Imorrn blir en liten lyxdag med manikyr och lite shopping på stan. Inte så mkt stress hoppas jag.
    Jo jag ska försöka lägga upp kort så fort som möjligt -lovar!
    Nä om man skulle lägga igen sina ögon snart - för idag.
    Imorrn när man vaknar är det bara 1 dag kvar!!!
    Yipppee!!
    Vi cs.
    Kramizz.....o du.....TACK återigen!!!

• hipsterlillamy

Ja så har turen kommit för mig att bli fru - imorrn!!
    Nu tänkte jag somna som sova gott!!!
    Jag berättar mer hur vår dag blev sen.

KRAM på er alla!!

• aug2005

Lycka till Hipster. Vi ses på måndag- då får du berätta ALLT.

• hipsterlillamy

Nu e jag fruuuuuu!!!:)
    Vår dag blev helt fantastisk. Bättre än vi trodde den kunde bli.
    Kommer att berätta mer samt lägga in bilder senare i veckan!!!

Lyllo er som har kvar dagen!!!

• Moulin

Många grattis Hipster! Tänkte på dig igår! Grattis igen, och jag ser fram emot bilderna!

• Blomstra

Wih

Jättefina ni var!!!
    Får jag vara nyfiken och fråga vilken frissör du var hos?

• Wih

Tack Blomstra! Salongen heter idag Hårknuten, men kommer byta namn under september till Zimsalabim Hår och Hud HB, eller nåt sånt... De var verkligen jätteduktiga, både frisören och make-up-tjejen! Är sååå nöjd!

• Moulin

Wih:
    Åh så fina ni var! Klänningen var verkligen jätteläcker! Får jag bara fråga - vad kostade ringen? Är det diamanter hela vägen runt? Och var har ni köpt det? Precis en sån skulle ju jag vilja ha! Har hittat några på Ebay, men jag vet inte om jag vågar beställa därifrån... Men grattis till er!

Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 4