• Hetta

Träff i Umeå tråd nr 4

Startar en ny tråd igen!

• Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 4
  • halstabletten

Finns FACE i Umeå?

• Hetta

Åker neråt på fredag o sen är jag tillbaks den 30 augusti o har tillgång till dator då! Ha en skön sommar! Och fina bröllop!!!

• aug2005

Jag o min tärna gjorde frisyr o make-up på Hårizont och blev mycket nöjda.
    Kul att du blev nöjd med face, Hipster. Snart är det dax för dig också. Nervös?

• Callimillae

Hetta - lycka till skriver jag här oxå! :)

halstabletten - tror det är en skönhetssalong (m typ massage, ansiktsbehandlingar etc.) inte själva "märket" FACE. :)

• hipsterlillamy

Lycka till Hetta!!!:)

aug2005: Jo nu börjar det vara pirrigt måste jag säga!! Hur ska detta gå?!?!
    Nää det blir nog toppen. Kyrkbiten känns värst.
    Var och hämtade ringarna idag och blev sååååå nöjd. Den e så fin. Däremot så blev min blivandes för stor?!?!?! PANIK-tror ni att dom kan slå in den??!?!
    Måste ringa o höra imorrn!!

Japp Face är en skönhetssalong som numera har nagelvård(förlägning) samt make up.

• Wih

Tack själva, Hetta och Callimillae, det var mycket trevligt med en liten öl mitt på blanka måndagskvällen!

Hipster och andra nagelfantaster: var ska man göra vanlig fransk manikyr? Vill alltså inte bygga, utan bara få lite vårdade egna naglar!

• hipsterlillamy

Wih:
    Har du långa naglar av dig själv om man så säger.
    Kolla upp med salonger om fransk.
    Jag tror nog att dom gör utan att bygga.
    Ring gärna Nagelsalongen i Ersmark.
    Hon e jätteduktig!
    070-3764960, Åsa heter hon.

• halstabletten

Callimillae, hipsterlilamy- Ok, då vet jag. Jag hade hoppats att det skulle vara sminkaffären som finns i en del andra större städer. :)

• Callimillae

halstabletten - det hade verkligen inte varit helt fel! :) Men sån tur har vi inte här uppe än så länge.

Naglar ja... har just kommit på att man säkert kommer få visa händerna (dvs ringen) x antal gånger på bröllopet, så jag har bett min kompis hjälpa mig med nagelband och grejer för mina händer ser verkligen för j-iga ut! Biter på naglarna nämligen... :? Inte bra inte bra... :)

• Wih

Hipster - tack! Mja, naglarna är sisådär mittemellanlånga, precis lagoma ;)

Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 4