Träff i Umeå tråd nr 4
Startar en ny tråd igen!
Startar en ny tråd igen!
Finns FACE i Umeå?
Åker neråt på fredag o sen är jag tillbaks den 30 augusti o har tillgång till dator då! Ha en skön sommar! Och fina bröllop!!!
Jag o min tärna gjorde frisyr o make-up på Hårizont och blev mycket nöjda.
Kul att du blev nöjd med face, Hipster. Snart är det dax för dig också. Nervös?
Hetta - lycka till skriver jag här oxå! :)
halstabletten - tror det är en skönhetssalong (m typ massage, ansiktsbehandlingar etc.) inte själva "märket" FACE. :)
Lycka till Hetta!!!:)
aug2005: Jo nu börjar det vara pirrigt måste jag säga!! Hur ska detta gå?!?!
Nää det blir nog toppen. Kyrkbiten känns värst.
Var och hämtade ringarna idag och blev sååååå nöjd. Den e så fin. Däremot så blev min blivandes för stor?!?!?! PANIK-tror ni att dom kan slå in den??!?!
Måste ringa o höra imorrn!!
Japp Face är en skönhetssalong som numera har nagelvård(förlägning) samt make up.
Tack själva, Hetta och Callimillae, det var mycket trevligt med en liten öl mitt på blanka måndagskvällen!
Hipster och andra nagelfantaster: var ska man göra vanlig fransk manikyr? Vill alltså inte bygga, utan bara få lite vårdade egna naglar!
Wih:
Har du långa naglar av dig själv om man så säger.
Kolla upp med salonger om fransk.
Jag tror nog att dom gör utan att bygga.
Ring gärna Nagelsalongen i Ersmark.
Hon e jätteduktig!
070-3764960, Åsa heter hon.
Callimillae, hipsterlilamy- Ok, då vet jag. Jag hade hoppats att det skulle vara sminkaffären som finns i en del andra större städer. :)
halstabletten - det hade verkligen inte varit helt fel! :) Men sån tur har vi inte här uppe än så länge.
Naglar ja... har just kommit på att man säkert kommer få visa händerna (dvs ringen) x antal gånger på bröllopet, så jag har bett min kompis hjälpa mig med nagelband och grejer för mina händer ser verkligen för j-iga ut! Biter på naglarna nämligen... :? Inte bra inte bra... :)
Hipster - tack! Mja, naglarna är sisådär mittemellanlånga, precis lagoma ;)