Träff i Umeå tråd nr 4
Startar en ny tråd igen!
Startar en ny tråd igen!
aug2005: Jo dagarna går fort nu.
Du kan hjälpa mig med saker jag inte ska glömma. Var det nåt speciellt för er som du kan dela med dig?!?!
Vi har inte satt ut än, ska göra det till veckan tror jag. Mån el tis.
Moulin:Det känns bara bra. Lite pirrigt och nervöst men det hör väl till. Har det mesta under kontroll. Småsaker har börjat lösa sig.
Tappade ju solisten så den e jag utan!!!!!Men annars allt kanon. Önskar det gick supersnabbt till den 27 nu.
Jag vet en tjej som är jätteduktig. Och då menar jag JÄTTEDUKTIG. Hon kommer att bli något, helt klart. Hon har varit i Cypern och underhållit turister i sommar och jag vet inte om hon har kommit hem, men om du vill kan jag höra med henne?
Skönt att allt är löst då. Man vill ju inte att det ska vara kaos dagarna innan! Men skulle du förresten inte sjunga själv?
Moulin: Jo jag kommer att sjunga en sång själv. Men tänkte att det vore ju trevligt med en sång till.
Det är lite både och, toasten tycker samtidigt det räcker med en sång.
Jag vet inte.....vad tycker ni?!?!?!
Var och övade sången igår och det funkade sååå bra!! Nu gäller det bara att man pallar!
Om du vill kan du ju höra vad hon säger, hon du kände!?
Tack!
Hipster: Jadå, jag gör det! Det är hon som vi ska ha på vårt bröllop sen. Bröllopet var alltså nästa lördag? Om drygt en vecka?
stämmer bra det! Nästa lördag klockan 15.
Jag har pratat med henne nu! Hon är hemkommen från Cypern och ska till Sundsvall till veckan för att sätta upp en musikal (hennes andra musikal). Hon sa såhär: hon är förmodligen ledig på lördag och om det inte är något extrajobb så kan hon gärna sjunga. I så fall vill hon förstås ha ersättning för att åka mellan Sundsvall och Umeå, och en liten ersättning för själva sången. Hon sa att det inte handlade om några stora summor, och att du fick komma med förslag. Sedan undrar hon förstås vilken/vilka sånger du vill att hon ska sjunga och om det finns pianist och så vidare.
Moulin - tack, det känns både bra och nervöst som tusan! Var och hämtade klänningen idag och lämnade den hos frissan åsså har en kompis haft en minimanikyr på mig oxå. Det mesta känns fixat och klart. Har delegerat mycket så det är rätt lugnt. Men det snurrar ändå tusen tankar omkring i skallen hela tiden. ;) Längtar mycket dock... :)
Imorgon bitti ska jag få min brudmanikyr, känns roligt! Brukar inte lägga så mycket tid på naglarna annars. Sen är det det sista pysslet kvar, med att hämta ut ringarna, tårtorna, Magnus kläder och sen duka lokalen. Puh, det blir hela dagen lång! Inget förlovningsdagsmys här inte...
Möhippan var supermysig, för den som undrade. Magnus utgjorde en mycket stilfull "Doris" med divarött hår och tonade solglasögon, där han sprang omkring på stan i Lse. Mig hade de försökt spöka ut till man, vilket inte var lika lätt... Snygg vit 80-talskostym hade jag iaf på mig!
Vi började med en lätt lunch båda gängen tillsammans i Lse, sen fick jag och Magnus tävla mot varandra i gokartkörning (jag vann). Sen åkte vi tjejer på "spa" där jag fick en härligt lång ryggmassage och sen ansiktsbehandling som jag iofs tackade nej till. Vi bubblade och bastade och hade det allmänt mysigt!
Sen blev det gemensam middag med grabbarna ute i skogen, med tävlingar och party hela kvällen lång! Jag hade inte kunnat önska mig en bättre dag, och jag är sååå glad att de förstod bättre än att dra med mig ut på stan! :)
Moulin: Tack för att du hörde dig för med henne. Men vi avstår nog.Känns lite besvärligt att hon ska måsta komma hem till stan för det. Det ordnar nog sig på annat håll. Annars får det räcka med en!!
Tack ändå!!
Wih - jätte lycka till på lördag! :) Nu e d näääääääära!!!