Träff i Umeå tråd nr 4
Startar en ny tråd igen!
Startar en ny tråd igen!
Wih:
Vart ska du göra naglarna??
Hoppas ni får en härlig dag på lördag.
Önskar er all lycka till!!!
Shit pommes frites, imorgon vid den här tiden e jag fru! :D
Lycka till imorgon!!!
Kom ihåg att ha KUL och njuta av dagen!!!!!!!!
Lycka till du me Callimillae.
Ha en underbar dag!!
Är det här alla Umeåbrudar håller hus? :) Någon av er som har ett tag kvar till bröllop?
Nja en vecka har jag kvar till vårt bröllop.
När ska du gifta dig??
Hipster: Ja, det visade sig att hon inte kunde trots allt i alla fall. Hon behövde den tiden till musikalen. Så det var väl tur på sitt sätt att ni båda avböjde ändå... Hoppas att du får någon annan som kan sjunga fint!
Callimillae: Lycka till, eller rättare sagt - grattis! Vid den här tiden borde ni vara vigda och festen vara i full gång! Hoppas att allt har gått och går enligt planerna och att ni får en härlig kväll!
Sanasol_: Jag ska gifta mig nästa sommar, den 10:e juni. Som jag förstår det har du också ett tag kvar till bröllopet?
Och detsamma gäller Wih ser jag nu. Hoppas att allt är härligt och roligt! Grattis grattis!
Vi ska gifta oss 070707, men planerar redan så smått! Bäst att börja fundera i tid eftersom det är en del att tänka på.
Såg en brud på väg till bilen i lördags väst på stan, någon av er på väg till bröllop?
Så var man fru då! Hela dagen och kvällen var så över förväntan underbar! Jag är fortfarande helt stum och lycklig. När vigseln var avklarad la sig nerverna på plats också, för innan var jag verkligen ett nervvrak! Stod och skakade framme vid altaret, men det var så vackert, varmt och kärleksfullt och rörande.
Ska försöka hinna lägga ut lite bilder och skriva mer om vår dag snart.
Tack för lyckönskningar och gratulationer! :)