• Hetta

Träff i Umeå tråd nr 4

Startar en ny tråd igen!

• Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 4
  • Sanasol

Hej tjejer! Vad är det för kör ni sjunger i?

• hipsterlillamy

Hetta:
    Ahhhh vilken konsert då?? Nu blev ju jag nyfiken!!:)

Sanasol: Jag sjunger i showkören här i Umeå som precis har startat!! Görsköj!

• Sanasol

Vad roligt! Jag sjunger i Vasakyrkans gospelkör, tycker att det är väldigt kul att sjunga!! :)

• hipsterlillamy

sanasol: ja visst är det härligt att sjunga. Kul med gospel oxå! har alltid funderat på att gå me i en så men det har inte blivit. Det blev showkören istället!!:)

• Sanasol

Jo, det är verkligen härligt! Vart håller den där kören till? vad för musik är det?

• Hetta

hipsterlillamy: Ja, jag vet inte än när min kör ska ha konsert. Jag återkommer när jag vet mer om det. Vad heter din kör? Showkören?

• aug2005

Vår dator har varit kajko men nu är jag här igen.
    Hipster: Du kan väl "flagga" när du vet när biljetterna släpps.Jag o K vill ju gärna komma o titta
    Hoppas att ni alla här på BT får en trevlig o bra helg
    / Kramar C.

• hipsterlillamy

Tjohej på er!!:)
    Hetta: Den heter bara Umeå showkör.

Sanasol_: Ja vi håller till i lärarutbildningshuset på universitet.
    Just nu repar vi in för showen den 10. Supremes låtar - abba låtar och så blir det väl jullåtar eftersom konserten är nära jul!!

aug2005: Japp jag ska hojta till. Jag borde väl snart få veta när dom släpps tycker jag! Mitten på nov kanske. Dom kommer ju att säljas på biljettcentrum!!:)

Annars med er alla då? Lugnt här på tråden numera!!

• Sanasol

Låter som en jättekul kör! Hur kom du i kontakt med den? Är det insjungning och så eller får man hänga på bara ifall man vill eller hur funkar det?

• hipsterlillamy

Du det är genom ABF. Det var en annons i tidningen i våras så jag anmälde mig och sedan blev jag kallad på sångprov!!:)
    Det ÄR en superkul kör.
    Du får söka när dom söker igen!!
    Håll utkik!

• Sanasol

AH, vad var det för provsjungning då? Jag älskar att sjunga men sjunger ogärna solo...

• hipsterlillamy

Du får sjunga vad du vill för körledaren. Så var det i uttagningen i somras iaf.
    Törs ju inte svara på om det blir nån fler uttagning men tycker iaf att du ska hålla ögonen öppna!!:)

• Sanasol

Låter jättekul! Ska hålla ögonen öppna.

• Hetta

hipsterlillamy: Ja, det låter ju som en rolig kör! Jag är ju dock redan med i två körer, men jag vet ju aldrig om jag fortsätter i dem till våren.

• Moulin

Hetta: Vad fint det såg ut! Grattis! Du var jättefin! Och vilket väder, var fick ni tag på det?

• Hetta

Moulin: Tack! Vädret hade vi beställt långt före!

• Callimillae

Hetta så härligt det såg ut! Ni var jätte fina! :)

Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 4