Träff i Umeå tråd nr 4
Startar en ny tråd igen!
Startar en ny tråd igen!
Hej tjejer! Vad är det för kör ni sjunger i?
Hetta:
Ahhhh vilken konsert då?? Nu blev ju jag nyfiken!!:)
Sanasol: Jag sjunger i showkören här i Umeå som precis har startat!! Görsköj!
Vad roligt! Jag sjunger i Vasakyrkans gospelkör, tycker att det är väldigt kul att sjunga!! :)
sanasol: ja visst är det härligt att sjunga. Kul med gospel oxå! har alltid funderat på att gå me i en så men det har inte blivit. Det blev showkören istället!!:)
Jo, det är verkligen härligt! Vart håller den där kören till? vad för musik är det?
hipsterlillamy: Ja, jag vet inte än när min kör ska ha konsert. Jag återkommer när jag vet mer om det. Vad heter din kör? Showkören?
Vår dator har varit kajko men nu är jag här igen.
Hipster: Du kan väl "flagga" när du vet när biljetterna släpps.Jag o K vill ju gärna komma o titta
Hoppas att ni alla här på BT får en trevlig o bra helg
/ Kramar C.
Tjohej på er!!:)
Hetta: Den heter bara Umeå showkör.
Sanasol_: Ja vi håller till i lärarutbildningshuset på universitet.
Just nu repar vi in för showen den 10. Supremes låtar - abba låtar och så blir det väl jullåtar eftersom konserten är nära jul!!
aug2005: Japp jag ska hojta till. Jag borde väl snart få veta när dom släpps tycker jag! Mitten på nov kanske. Dom kommer ju att säljas på biljettcentrum!!:)
Annars med er alla då? Lugnt här på tråden numera!!
Låter som en jättekul kör! Hur kom du i kontakt med den? Är det insjungning och så eller får man hänga på bara ifall man vill eller hur funkar det?
Du det är genom ABF. Det var en annons i tidningen i våras så jag anmälde mig och sedan blev jag kallad på sångprov!!:)
Det ÄR en superkul kör.
Du får söka när dom söker igen!!
Håll utkik!
AH, vad var det för provsjungning då? Jag älskar att sjunga men sjunger ogärna solo...
Du får sjunga vad du vill för körledaren. Så var det i uttagningen i somras iaf.
Törs ju inte svara på om det blir nån fler uttagning men tycker iaf att du ska hålla ögonen öppna!!:)
Låter jättekul! Ska hålla ögonen öppna.
hipsterlillamy: Ja, det låter ju som en rolig kör! Jag är ju dock redan med i två körer, men jag vet ju aldrig om jag fortsätter i dem till våren.
Hej!
Nu finns samtliga bilder från vårt bröllop här:
www.cal.nu/brollop/HD/
Hetta: Vad fint det såg ut! Grattis! Du var jättefin! Och vilket väder, var fick ni tag på det?
Moulin: Tack! Vädret hade vi beställt långt före!
Hetta så härligt det såg ut! Ni var jätte fina! :)