• Hetta

Träff i Umeå tråd nr 4

Startar en ny tråd igen!

• Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 4
  • Hetta

Lenchen:
    Kul med två hippor! Jag är avundsjuk! Fast jag hade iofs en jättebra möhippa! Kunde inte varit bättre!

• 5 aug 06

Jag vill inte ha nån hippa jag gillar inte sånt där.

• Hetta

5 aug 06:
    Jag hade inte heller velat ha en möhippa om det var pinsamheter involverade, men jag fick inte göra något pinsamt! Jag hade helt enkelt en jättebra möhippa, hade tur som har vänner som vet vad jag tycker om! Jag fick bl.a spela in en sång i en proffessionell studio, det har jag alltid velat göra!!! Jag fick heller inte ta på mig en massa fula kläder utan jag hade mina egna kläder + en liten söt "tiara" som de hade tillverkat själva. Fick dessutom en banderoll (heter det så?) det stod Miss Mö 2005 på! Jag hde det hur trevligt som helst!

• 5 aug 06

Ok sånt kan jag gå med på men jag vill inte skämma ut mig.

• hipsterlillamy

Ser att vi flyttat till en ny!!!=)
    Bra att hänga me så jag inte missar nåt!!

• Lenchen

Jag tyckte att det var jätteroligt. Även om det roligaste kanske inte var att leka fluortant. Det bästa tyckte jag var att ens vänner lagt ned så mycket tid och tankemöda på att fixa en bra möhippa. Det är ju jättegulligt, och får en känna sig omtyckt tycker jag. Och om man absolut inte vill göra vissa saker så är det ju väldigt lätt att ge lite hintar om det så respekterar säkert ens kompisar det. Vad vore de annars för kompisar?

• Callimillae

Jaså är det HÄR ni är! ;)

Jag är inte heller mycket för alla pinsamheter man riskerar att råka ut för. Mina vänner vet nog det, men jag är inte ens säker på att jag får nån hippa så det är inte lönt att oroa sig för sånt än. :) Hoppas det blir nåt iaf, det låter så kul!

• Callimillae

Har förresten en fråga. Är det nån av er som vet vad löshår kostar att hyra på Hårizont? Glömde i förvirringen att fråga när jag var där på konsultation. :)

Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 4