Träff i Umeå tråd nr 4
Startar en ny tråd igen!
Startar en ny tråd igen!
(Byta med er alltså, så att jag skulle sitta i Umeå den dagen...)
Moulin - haha, tänk att det förstår jag! Hoppas ni får det härligt i Bulgarien. Och kul på konserten såklart! :)
Moulin: Jag skulle gärna vilja lyssna på U2 igen, men rent ekonomiskt så går det inte! Hur mycket betalade ni för biljetterna? Och var sitter/står ni då?
Callimillae: Än så länge har jag inget för mig den 29/7, så det skulle funka för mej!
Callimillae: Ja, särskilt som vädret är idag... Tackar, tackar, vi ska göra vårt bästa!
Hetta: Ja... Det är fel person du frågar. Min karl är ju vad man skulle kunna beskriva som U2-fanatiker (bl.a. var han i N.Y. i 10 dagar i våras och såg tre konserter med dem, och det är han som har dragit igång det här "Vifta vitt" om ni har hört om det?). Så jag vet inte riktigt, han bjöd mig dessutom! Jag tror att biljetterna kostade runt 800 och att vi ska sitta ganska långt fram och ganska långt ner till vänster om man ser stadion från scenen. Kommer förhoppningsvis att bli underbart!
"Vifta vitt"??????
Va' kul att det finns fler som är intresserade av att ses! Den 29/7 är jag tyvärr på semester, kommer hem på lördagen eller söndagen... Åker nu på söndag!
Har ni möjlighet att ses i början av augusti?
A, "Vifta vitt" var då en grej som han kom på. Alla på stadion ska under den/de första låten/-arna vifta med något vitt (vadsomhelst, typ tröja, lakan, papper, ballonger...) för att visa att man stöder U2 i deras One-kampanj (som går ut på att stoppa svälten i Afrika). Att det med största sannolikhet blir väldigt ballt är bara ett plus. Och obs: detta är ingen Kent-wannabegrej, det är han noga med att understryka.
Moulin: Aha, det verkar ju bra! Vifta för mej också! Och ha det så kul både på konserten o i Bulgarien!
wih - ja för mig spelar det ingen roll om det blir i början av augusti. Bara det är på kvällstid och inte den 2/8. :)
Jag kan inte början av augusti. Gifter ju oss den 6... Snart 2 veckor kvar...