Träff i Umeå tråd nr 4
Startar en ny tråd igen!
Startar en ny tråd igen!
Jag träffs oxå hellre i början av aug. Är ju semestertider och man vet alrig vad vi hittar på....:)
Spelar det nån roll för er alla om det skulle vara mitt i veckan istället?!?!
Ja du aug2005, nu är det inte länge kvar!!!!! Oj så skoj. Börjar det pirra lite??
hipsterlillamy: Nja, än så länge är det ganska lugnt...men det lär ju säkert komma lite(?!)pirr. Själv då?
Inge pirr än så länge här heller. Men det kommer nog. Vad har vi gett oss in i?!?!?!
aug2005 - korrs va nära! :) Jag som fick magknip igår när jag kom på att d va en månad prexis kvar! :)
Det spelar inte så stor roll om det blir träff mitt i veckan, får väl räcka m en öl om man ska upp å jobba bara! ;)
Jo...nu går verkligen tiden snabbt. Idag ska vi fara o hämta våra ringar o köpa lite andra saker som vi behöver till festlokalen. Har inte varit i kontakt med prästen än så jag hoppas att det blir nu i nästa vecka så man kan färdigställa vigselprogrammet.
Å, jag pusslar på med vigselprogrammet för fullt jag med. Har krävts lite tankeverksamhet för att få till hur man ska skriva ut och vika och ha sig, haha. Men nu har jag nog fått till d mer eller mindre tror jag. :)
Ja mitt i veckan funkar bra för min del, det räcker ju som sagt med en öl! :)
Hur har ni det den 2 augusti?
Hejsan!
Vill ni se hur min klanning blev? Har ar tva bilder pa den...
photos.yahoo.com/brollopfeldkirch
Wih - den 2:a är enda dan jag inte kan typ... :(
Lenchen - vilken jätte vacker klänning! Vad är det för tyg?
Wih: funkar bra för mej