Träff i Umeå tråd nr 4
Startar en ny tråd igen!
Startar en ny tråd igen!
Callimillae:
Ja, det är ett bra pris o samtidigt är den så himla fin! Hoppas den är lika fin i verkligheten! Sen kan jag ju antingen spara den eller sälja den!
Hipster: Skulle vara jätte gulligt o snällt om jag kunde få lifta me er. Måste först kolla så jag kan komma.
Jobbar du på må?
hipster - det var en jätte fin frisyr! :) Blir det löshår eller har du så långt själv?
aug2005: Jo jag jobbar på måndag. var det nåt speciellt????
Callimillae :Det blir löshår. Har bara halvlångt hår. sedan är det nog bra att fylla på för höjdens skull!!
Hipster: Jag hör av mig till dig efter brölliset. Nu är det liiiiiiiiite mycket. I morgon smäller det!!!!! Kul
AHHHHHH fy va spännande!!! Jag vill oxå nu!!!!!
Hoppas ni får en SUPERDAG!!!!:)
Jag vill veta ALLT sen!!!
Kramkram
aug2005 - GAAAAH!! Lycka till och ha en helt fantastisk dag imorgon! Hoppas du kan komma på måndag så vi får höra hur det var! :)
hipster - ja, jag hade nog också tänkt ha löshår. Den frisyren jag har på bild är inte exakt som jag vill ha den (oväntat ;) ) utan jag vill ha lite längre och lite mer liksom.
aug2005:
Åh vad kul! Jag vill också imorgon!!! Ibland känns det bara som man kan strunta i alla smådetaljer som är kvar o bara gifta sig!!!
Ha det så kul o glöm inte att berätta för oss! Kram!
Vill bara bekräfta: har vi en "dejt" kl 19 utanför föreningssparbanken på måndag den 8/8? :)
Ja, vi som ska träffas är:
Hetta
Callimillae
Hipsterlillamy
(aug2005)
(bröllopsälskaren)
Fler?