• Hetta

Träff i Umeå tråd nr 4

Startar en ny tråd igen!

• Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 4
  • hipsterlillamy

Hahahaha ja du ibland läser man tokigt!!!=)
    Japp berättar mer sen!!
    Ja du ni har bara 2 veckornkvar nu!!!! Fyyy tusan va kul. Efter igår så skulle man ju vilja gifta sig till helgen. Vi hade ju så trevligt allihopa!

Har du allt under kontroll nu?

• aug2005

Japp, allt är under kontroll. Är jätte nyfiken på vad våra värdpar har/kommer att hitta på under kvällen. Det tisslas o tasslas...hihi. Dom har verkligen engagerat sig...jätte kul. Super kompisar!!!Denna vecka ska vi ordna med systemet. Samt att kolla upp sista svängen med Annas fest o mat, Kristina (klänningen)få kontakt med prällen... o andra små saker. Känner som sagt lugnet. Nästa vecka däremot- fullproppad!

• Callimillae

Vad kul m hippa Hipsterlillamy! :)

Har ni kommit nån vart i planeringen av en träff?

• Hetta

Den här veckan då? Nån kväll?

• Callimillae

Jag kan bara fredagkväll den här veckan. :)

• hipsterlillamy

Kan ingen dag denna vecka. Har en massa som ska göras på tomten och många inplanerade middagar med vänner!! Bara vädret blir bättre!!!

• Hetta

Jaha, vi kanske får ta det efter våra bröllop istället...
    Fast om nån kan 8-10 augusti på kvällen så kan jag då!!! Eller nu i helgen? Eller nån annan helg?

• aug2005

Jag kan också efter den 8:de. Då är man en gift kvinna...hahahaha.Skulle vara jätte kul om vi kunde hitta en dag/kväll som passade så många som möjligt, fast det verkar ju lite svårt...tyvärr...
    Nu ska vi iväg o träffa prällen!

• Callimillae

Å, aug2005 - det vore ju jätte kul att ta det när du e gift så vi får höra allt om hur det var! :D

Jag kan också den veckan på kvällarna, vilken som helst som det ser ut nu. :)

• *Tjorven*

Hej Umeå brudar

Hoppas jag får ställa en fråga i er tråd. Vad ska era blivande makar ha på sig och vart hyr/köper ni de kläderna?

Vi bor nämligen i Lycksele och här är utbudet inte så stort

Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 4