Träff i Umeå tråd nr 4
Startar en ny tråd igen!
Startar en ny tråd igen!
Hahahaha ja du ibland läser man tokigt!!!=)
Japp berättar mer sen!!
Ja du ni har bara 2 veckornkvar nu!!!! Fyyy tusan va kul. Efter igår så skulle man ju vilja gifta sig till helgen. Vi hade ju så trevligt allihopa!
Har du allt under kontroll nu?
Japp, allt är under kontroll. Är jätte nyfiken på vad våra värdpar har/kommer att hitta på under kvällen. Det tisslas o tasslas...hihi. Dom har verkligen engagerat sig...jätte kul. Super kompisar!!!Denna vecka ska vi ordna med systemet. Samt att kolla upp sista svängen med Annas fest o mat, Kristina (klänningen)få kontakt med prällen... o andra små saker. Känner som sagt lugnet. Nästa vecka däremot- fullproppad!
Vad kul m hippa Hipsterlillamy! :)
Har ni kommit nån vart i planeringen av en träff?
Den här veckan då? Nån kväll?
Jag kan bara fredagkväll den här veckan. :)
Kan ingen dag denna vecka. Har en massa som ska göras på tomten och många inplanerade middagar med vänner!! Bara vädret blir bättre!!!
Jaha, vi kanske får ta det efter våra bröllop istället...
Fast om nån kan 8-10 augusti på kvällen så kan jag då!!! Eller nu i helgen? Eller nån annan helg?
Jag kan också efter den 8:de. Då är man en gift kvinna...hahahaha.Skulle vara jätte kul om vi kunde hitta en dag/kväll som passade så många som möjligt, fast det verkar ju lite svårt...tyvärr...
Nu ska vi iväg o träffa prällen!
Å, aug2005 - det vore ju jätte kul att ta det när du e gift så vi får höra allt om hur det var! :D
Jag kan också den veckan på kvällarna, vilken som helst som det ser ut nu. :)
Hej Umeå brudar
Hoppas jag får ställa en fråga i er tråd. Vad ska era blivande makar ha på sig och vart hyr/köper ni de kläderna?
Vi bor nämligen i Lycksele och här är utbudet inte så stort