• Hetta

Träff i Umeå tråd nr 4

Startar en ny tråd igen!

• Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 4
  • Bröllopsälskaren

Hej på er alla ume´brudar! Nu är jag en gift kvinna!! Bröllopet var helt fantastiskt (ska lägga upp lite bilder när jag fått dem). Är lite avundsjuka på er som har allt det roliga kvar :)Skulle vara roligt att träffas lite senare i augusti när det är fler som gift sig!

• Callimillae

*Tjorven* - min blivande ska ha en frockcoat som vi hyr på Gregers i Umeå. Till blir det väst och plastrong som vi hyr på Stallet i Vännäs. :) Även Högtidskläder i Umeå har herrkläder till uthyrning.

Lycka till!

• Callimillae

Å Bröllopsälskaren - Grattis! Berätta mer om din dag! :)

• hipsterlillamy

Grattis grattis Bröllopsälskaren!!=)
    Ska bli kul när du lägger upp lite bilder, är ju sååå nyfiken!!=)

• Hetta

Grattis Bröllopsälskaren! Väntar med spänning på bilder o berättelse från ert bröllop!

• Moulin

Grattis Bröllopsälskaren! Hoppas på att få se många bilder!

Själv drar jag iväg på semester nu! Håll tummarna för att det ska vara bra väder! Förresten, om man har packat pass, pengar, biljett, tandborste, bikini, handduk, shorts, linnen, lång- och kortärmat och pocketböcker, visst klarar man sig då? Eller har jag glömt nåt? *packningsångesten börjar infinna sig*

• Callimillae

Moulin - haha. Det beror väl på var ni ska? Solskyddsfaktor kanske? ;)

• hipsterlillamy

Ursäkta mig men är jag jättedum?!?! Vad är en Plastrong????????
    Vi funderar oxå på att hyra bara västen-har kommit på att det blir snyggare med en beige väst än en svart!!
    Tror ni man kan hyra bara västen på Gregers??

• aug2005

pastrong är den som ser ut som en slips men är bredare....hoppas att du förstår hur jag menar...

• Callimillae

hipster - Gregers har slutat hyra ut annat än frock coat. Deras enda väst de har för uthyrning är ljusgrå. :) Kolla Högtidskläder istället.

Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 4