• Hetta

Träff i Umeå tråd nr 4

Startar en ny tråd igen!

• Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 4
  • Wih

Yessss jag hade en superdag! Jag och Magnus fick halvt gemensam hippa/sexa, och tävlade först mot varann i gokart. Sen fick jag en eftermiddag på spa med 30 min massage och ansiktsbehandling (som jag iofs tackade nej till) och sen på kvällen åt vi middag tillsammans allihop med en massa olika tävlingar o.dyl.!

• Callimillae

Wih - grattis, vad roligt! :)

• Callimillae

Förresten, vad gjorde ni i lycksele?? :)

• hipsterlillamy

Lät som en superkul dag!!=)

• Callimillae

Ooops, wih, jag såg just att du skrev att du blev kidnappad TILL Lycksele så det var där ni höll till antar jag? :?

• Moulin

Hej allihop! Är tebax efter en härlig semester med Göteborg, U2, Bulgarien och allt vad det innebär. Har varit jättehärligt!
    Har bara ögnat igenom de senaste inläggen, men kan någon briefa mig nu (lite svårt att hålla koll på alla) - vem har gift sig och vem har inte det? Man vill ju veta när man kan börja hålla utkik efter er i tidningen!
    Hoppas att ni hade trevligt på träffen! (verkade dock bli ganska få?) Kan vi inte ha en till lite senare? Så kan jag få förhöra er om varenda lite detalj för att själv få det perfekta bröllopet...

• Callimillae

Moulin - välkommen hem! :) Vi gifter oss på lördag! *gulp* :)

På träffen var d bara jag, Hetta och Wih, men d va trevligt ändå. Jag ses gärna igen dock. E tillbaka efter den 9/9.

• hipsterlillamy

Välkommen hem!! Skönt det lät!!
    Jaa vilka e gift. Bröllopsälskaren, hon var i tidningen igår!!=)
    aug2005 är gift....e det nån fler?
    Det är väl en hel del i helgen.
    Själv får jag vänta till nästa helg!!!:)

• aug2005

...närmare o närmare blir det Hipster! Så kul- skulle kunna göra om det när som helst. En sån underbar härlig dag! Hur känns det för dig/er? Något som vi kan hjälpa till me? Har ni satt ut annons i tidningen/-arna?Kramizzzzzzzzzzz

• Moulin

aug2005: Redan nu känner jag också det där - skulle kunna göra om det flera gånger! Jag och blivande svärmor var och kollade tyger till klänningen hos en sömmerska, och där hade hon en massa bröllopstidningar. Har redan bestämt klänning, men det finns ju så många som är supersnygga, så jag sa att egentligen borde man kanske gifta sig en gång om året för att få ha flera klänningar. "Näää, men det kan man väl inte göra... I så fall får du väl gifta dig med Olov fler gånger." Jag var tvungen att lugna henne och säga att jag inte tänkt gifta om mig med olika karlar årligen bara för klänningarnas skull...

Hipster och Callimillae: Åh, vad härligt! Då börjar det ju verkligen dra ihop sig! Iiih! Känns det bra eller nervöst? Allting på plats än? Jag ska ta och kolla in gårdagens tidning då och se hur det blev för henne!

Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 4