• Hetta

Träff i Umeå tråd nr 4

Startar en ny tråd igen!

• Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 4
  • hipsterlillamy

Wih: Ja men då funkar det ju bara att ha fransk utan förlägning.
    Just nu så har jag bara mina egna oxå-fast med akryl på då! Men det funkar bra.
    Skönt att ha fått ut dom en bit nu till bröllopet!
    Men ring o hör me henne. Hon e otroligt lättsam!!

• Callimillae

Karln min blev bortrövad på svensexa på väg till jobbet idag. :) En av hans kompisar hade klätt sig i en sån barn-polis-tshirt och stoppade honom på motorcykeln på väg till arbetet! :D Nu agerar han tydligen parkeringsfé i centrum iklädd rosa tyllkjol, slöja och ett knallrosa linne! Hahaha, ska bli kul att se filmen och bilderna sen helt klart!

De har varit omöjligt hemliga med allt, mig lurade de och sa att svensexan skulle bli nu på onsdag men nej. Hehe. Kors med förvånad jag blev när en av killarnas tjejer knackade på här och sa att hon fick vara skvallerbytta! :) Vi skulle nämligen ha grattat en av hans vänner som fyllt 40 ikväll, men det blev d inget av med. M2b ska få hoppa fallskärm också idag, det fick jag veta, så han får visst vara nykter ett tag till i alla fall, hehe.

Tur man har vänliga tjejkompisar en sån här kväll, jag får också festa ikväll och har nåt annat att tänka på än m2b med en ursnygg strippa i knät. ;)

• imse-vimse

Hej!
    Nu hoppar jag in och stör. Jag är visserligen från Umeå men sitter fast med två barn så ingen träff blir det nog inte.
    Jag blev nyfiken då ni började skriva om naglar. Jag har funderat på att boka tid på Nagelstudion i Holmsund. Någon erfarenhet?

Hipsterlillamy:
    Vad kostar det att göra förl. på nagelsalongen! Tror du att det finns nån tid där före 27?
    Mvh

• hipsterlillamy

imse-vimse:
    Har ingen erfarenhet av Nagelstudion-tyvärr.
    Åsa i Ersmark(nagelsalongen) tar 575:- för förlägning med fransk manikyr.
    Mkt möjligt att hon har tid. Skynda dig att ringa dit!!
    Ska ni oxå gift er den 27???
    Vart och var ska ni ha festen??
    Vi gifter oss den 27 i Helena Elisabeth och har festen på Bergsgården.
    2 veckor kvar.....wiiihhhhhhhhh!!!

• imse-vimse

Joda, vi ska gifta oss den 27augusti, men vi bodde i Skeå då vi började planera att gifta oss. Så vi ska ha bröllopet där!

Det blev lite krångligare att planera då vi flyttade hit men det har ordnat upp sig.

Vad bra pris Åsa hade. Jag ringde först till den i stan(minns inte vad den heter) och dom skulle ta 850kr och den i Holmsund skulle ha 650kr.
    Så på måndag ska jag ta och ringa till Åsa!!

• hipsterlillamy

Okej!!!
    jo jag tycker oxå att hon har bra pris. Återbesök kostar 300:-
    Kalas tycker jag som ÄLSKAR naglar!!!
    Hoppas hon har tid 1för dig!!

• Elektra03

Kan också rekomendera Åsa i Ersmark.
    Bra och billig!!

• Callimillae

Å pirr pirr pirr... nu är det nära. :)

Var d förresten nån av er tjejer som sprang omkring på stan i lördags och hade hippa? :)

• Wih

Callimillae

Nej inte i den här stan! Jag blev kidnappad till Lycksele av alla ställen...!

• hipsterlillamy

Wih: har du blivit hippad nu??? Hade du en bra dag??

Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 4