Träff i Umeå tråd nr 4
Startar en ny tråd igen!
Startar en ny tråd igen!
Callimillae:
Vår bröllopsbild var i VF i onsdags och vi väntar på att det ska komma i VK. Borde dyka upp där i veckan.
Som aug2005 sa så valde Sandro ut en bild.
Dom valde helt rätt. Vi är suprnöjda över bilden!! Man är ju lite tveksam när man inte fått välja....men det blev toppen.
Vårt album skulle oxå va klart den 23.
Längtar jättemkt!!!
Träff snart då tjejer????
Ja, träff vore jätte kul! Kul å höra hur allas bröllop blivit. Är det nån här som har kvar sitt roliga ännu förresten?
Hej hej!! Har mitt roliga kvar... om alldeles för länge!
När är det dax Sanasol?
Vårt datum är satt till den 7 juli 2007. Känns som lite för långt bort, men det kommer att vara det bästa eftersom jag är färdig med utbildningen januari 07.
Men det är kul att inspireras och kolla lite redan nu :) Förresten, har sett dina bröllopsbilder och ni var jättefina!
Tack ska du ha. :) Det är lite vemodigt att det redan är gjort, men man har ju minnena kvar åtminstone. :) Vad härligt att ha det roliga kvar. Även om det är länge kvar.
:D Jo, jag kan tänka mig att det blir lite tomt när det man planerat så länge är över!
Tycker så mycket om att planera så vi har börjat så smått redan nu. Alla ringar är bestämda iaf, och det är ju ett steg. Börjat kolla på lokaler och kyrka och så också, känns spännande!!
Jo nu ar jag ocksa gift! Har ar berattelsen och bilderna...
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1253651.html
Grattis Lenchen!
Sanasol - jag förstår att det blir lite planerande nu och då även om ni har ett tag kvar. D e ju så kul! :)
Grattis Lenchen!!! Va fina ni var!!
Syns på korten att ni hade en underbar dag!!