Träff i Umeå tråd nr 4
Startar en ny tråd igen!
Startar en ny tråd igen!
Winter_Wedding
Det var längesen, var har du hållit huuuuus? (och tack för gratulationerna)
Tack för gratulationen...håller med Wih...vart har du hållit hus!!
Grattis hipster och Hetta! :)
Vad fina ni var alla tjejerna! :) (hipster, Wih, Hetta, aug2005, glömt nån?) :)
Länkar till nåra bilder igen om nån missat som e nyfiken! ;)
www.familjeliv.se/krypin/callimillae/galleri.php
Tackar tackar!!!:) Har du haft en härlig bröllopssemester?
Vart har ni vart?
...hipster; Hur var korten från Sandro?Vi har hemma vårt album nu o våra tack kort väntar bara på att få ett frimärke på sig.
Korten var SUPERBRA!!! Ville ha alla men det gick inte...blev svindyrt iaf innan vi var klar!! 5100 plus det vi betalat i förväg....2400....JOhan höll på DÖ!!!
Men jag sa att vi bara gjorde detta en gång så då tusan får det kosta!
Det blev dyrare tackkort samt en förstoring med ram!!
Vilka tackkort tog ni???
Vi valde några från Calligrafen med en kalla på.
Jag vill oxå ha hem vårt album.....får vänta till den 24.
hipster - o ja! Vi har haft det helt fantastiskt underbart! Att få rå om varandra helt på tu man hand i två hela veckor - det har vi aldrig gjort förut under våra snart nio år tillsammans! :) Så d var på tiden. Och varmt och skönt var det dessutom. Inte dumt inte dumt. Börjar jobba imorgon å d känns dock inte kul. Vill vara ledig mer!
Förresten, på tal om foton på Sandro. Vi var och valde ut i fredags. Jätte spännande och det blev dyrare än vi tänkt för oss också, men som tidigare nämnts så gör man ju detta bara en gång så man får väl behålla spenderarbyxorna på en stund till... ;) Hur som helst, det jag funderar på är när bilden kommer i tidningen? Nån som vet? Vi skulle ha bilderna klara för hämtning den 23/9 tydligen.
Hipster: Vi tog också ng från Calligrafen.
Jo...det blev ju lite dyrare än vad man först hade tänkt sig men...vad f-n...man gör väl bara detta en gång.
Callimillae: För oss tog det bara någon vecka(el om det nu blev 2) efter brölliset som dom kom ut- men då fick dom på Sandro välja vilken bild.
Vart har ni varit någonstans? Låter jätte härligt
Vi har varit i Hurghada, Egypten. Skrev innan här på BT och undrade hur folk upplevt stället och fick så mycket negativt hört om det så jag var otroligt skeptisk när vi åkte. Men vi är jätte super nöjda och håller inte alls med om all kritik om Hurghada och Egypten som vi hörde så det är ju skönt. :)