• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Blåklinten

Javisst e de jobbigt när trådarna stängs !!!

Hur gick de me de klänningarna du beställde föredsten, va de bra den här gången ???

Nu åker vi snart till Kreta (natten till freda), ska bli så himla skönt

• Bride2B..

jaaa hoppas ni har det sååå skönt på kreta... önska jag också kunnat resa snart :) När kommer ni tillbaka?

Klänningarna har ju kommit som sagt o jag e nöjd. lite stora men inget man inte kan göra nått åt ;) de e här i helheten i alla fall :D

• Bride2B..

Förrästen, vad fiiiin morgongåva du fick :D

• Blåklinten

Ja de hoppas jag me, vi åker i natt *längtar *

• Blåklinten

Här kan ni läsa om vår dag

www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1156729.html

Bride2B..skönt med klänningarna, att de ordnade sig till slut !!

Har kollat på bilder i dag som andra tagit från bröllopet och gissa om man längtar tillbaka, inte mycke som kan slå denna underbara dag !!!!!

Lyckliga ni som har er dag kvar

• Nikkis

Lite sent kanske men: STORT GRATTIS Blåklinten!!
    Så fru nu, känns det som du trodde? Böt du efternamn?

Ååå, nu längtar jag ännu mer till min egen dag!! Ska ta o kika lite på dina bilder så länge

• Skidbrud (gift)

Va fina ni var!

Hoppas att ni hade en bra dag och att ni är nöjda!

Lycka till i framtiden!

• Nikkis

Vad fina ni var!! Verkligen jättefina Läste också att du böt efternamn, vant dig vid det nya än?

Bride2B; har du blivit nå pirrig än? Jag var o beställde alla blommor o provuppsättning i veckan, så nu känns det som att vår dag snart är här

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)