• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Nikkis

Tack så jättemycket, ska genast kika om den finns med

• Blåklinten

Kollade på postens hemsida i dag och de skulle kosta 120- 150 kr att skicka dom (tror dom väger mindre än 3 kg)

• Bride2B..

okej men vad bra... ge mig din mailadress så kan jag maila över min adress och sedan föra över pengar på ditt konto :)

du kan skriva till september_brud@yahoo.se

Kramkalas

• Billa

Hej unga brudar! Jag kommer va 22 när jag gifter mig! (min M2B 25)Kanske ska skriva att vi gifter oss i september 2007 ! har redan fått en del komentarer om det men det verkar som att ja kommer få fler!

Läste om er som förlovat å gift er efter så kort tid! Jag ser inte vad problemet är, jag personligen skulle inte göra det (är inte så spontan) Jag tycker att det är kul att det känns så rätt så tidigt!Min kompis gifte sig efter ett och ett halvt år med sin kille och dom skaffade barn efter ett år. Å det går hur bra som hellst för dom!

• Bride2B..

Billa, välkommen till tråden.. hur länge har ni varit tillsammans?

• Blivande Fru G....

Ja för vi kommer att ha varit tillsammsn i 15 månade.,.. förlovade i 1 år samma dag så.. o det kännas rätt för oss.. fast vi är unga..

jag 20 när vi gifter oss o han 24...
    kram

• Billa

Vi kommer ha varit tesammans i 4,5 år när vi gifter oss! vi förlovade oss i sommras då hade vi varit tesammans i typ 2 år å tre fyra månader!

Känns det rätt så är det ju bara att springa till kyrkan! Hehehe! Va kul att se att så många hittat kärleken, man hör ju annars bara om brustna hjärtan!

• Bride2B..

åhh vad kul me bröllop...

NIKKIS.... det är inte så många dagar kvar nu, 25 om mina beräkningar stämmer..

3 veckor *yeeeiiiyyyhhh*

• Billa

Jag vill oxå ha så kort tid kvar! Men nä, jag får snällt vänta till sept. 2007!!

• Sanasol

Är också ung, kommer att gifta mig 2007 och är då 22 år. Min blivande är då 24. :)

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)