• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Blåklinten

Hej på er alliohop

Nu e jag hemma i gen efter 2 veckor på Kreta och 1 bröllop i helgen. Ska nu försöka komma i ordning med all packning och allt annat. Lägger snart ut lite bilder från vår semester

Men nu måste jag äta för jag har inte käkat sen frukosten på hotellet i morse.

Kram på er allihop

• Bride2B..

Blåklinten, välkommen tillbaka... hoppas resan gick bra och att du är väldigt solbränd :D här i sverige har det inte varit direkt kalasväder men det är kul att ha dig tillbaka. vi kanske kan ta ett möte snart?
    När kommer det in fler bilder från bröllopet? (fotografens o dyl) är ivrig att få se de.. kram på dig, Julie

• Blåklinten

Hej !! Vet inte om jag har tid att komma ner till Gbg innan ditt bröllop, i sånna fall får jag skicka underkjolen.

Ja lite färg har man väll fått, men de e ju framförallt vardan man vill i från när man åker i väg.

Ska prata med fotografen i morrn och se när vi kan få se bilderna och sen ska jag fixa in dom i nåt album så fort som möjligt.

• Bluebride2006

vi kommer gifta oss efter nästan precis ett år.

• Blivande Fru G....

Bluebride...

Har ni varit tillsammans länge?
    eftersom vi ska gifta er 1 år efter förlovningen..

• Bluebride2006

Vi har varit tillsammans sen 11 mars iår. så, nej, vi har inte varit tillsammans länge, men vi känner att det är rätt.

• Bride2B..

Blubride2006, åhh vad kul med fler personer på tråden.. alla har fallit bort när de gift sig...

Blåklinten, kolla upp vad portot kostar så står jag självfallet för portot både tur och retur :)

• Blivande Fru G....

YES! Äntligen en som är som vi bluebride

Vi har vareit tillsammans sen den 7 April i år... o vi ska gifat oss i Juni 1 år efter förlovningen nästa år...

Skönt att de finns fler som är som vi

Har du msn?

kram

• Blåklinten

Bride2B...Ja de ska jag göra. Vi brukar ju ta turer ner till Gbg med nu när jag snart börjar jobba i gen och vi har en massa annat på G vågar jag inte riktigt chansa på att de blir så....de brukar komma väldigt inpulsivt

• bridewannabesoon

Oj vad kort tid ni har setts. Man känner att man varit förlovad i evigheter när man kommit upp i två år. Kommer bli fyra år när vi gifter oss. Har nu varit tillsammans i fyra nu sex år när vi gifter oss. Ändå är vi inte så gamla...

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)