• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Bride2B..

Nikkis... det är pirr i magen hela tiden. Imorgon skall vi träffa prästen och gå igenom hela vigselakten och sista helgen i denna månaden skall vi åka till tyskland för att inhandla all alkohol och sedan i början av augusti skall vi betala florist, fotografer, hotell och transport... mycket på gång.. :D
    1,5 månad kvar ungefär om inte mindre också ;)
    Hur går allt för er annars?

Blåklinten, kunde vi träffas snart så jag kunde låna underkjolarna? :D Hör av dig

KramKalas, Julie

• Nikkis

Bride2Be; Jodå, det går bra... Har lite kvar att fixa, lämna in bild på hur tårtan ska se ut bland annat. Har inte hittat klänningar åt mina tärnor än heller, så det börjar bli lite brådis!
    Är ni klara med allt annars?

• Bride2B..

aa på ett ungefär.. lite saker att betala sen är det klart tror jag ?! vigselprogrammen skall fixas också :)

• Blivande Fru G....

Är det någon av er som är så unga som gifter er ganska tidigt i ert förhållande?
    Någon som gift sig inom 1 år efter förlovningen..??

Kram

• Bride2B..

inte för mig i alla fall.. elle rnja, jag e ju ung men vi har varit tillsammans i snart 4 år och förlovade i 3 :)

• Nikkis

Vi har vart förlovade i 7 månader o gifter oss om 6 veckor, så inom 1 år blev det allt Vart tillsammans i lite mer än 3½ år...

• Bride2B..

åhh 39 dagar kvar :D

Blåklinten, finns du kvar?!

• Blivande Fru G....

OKej... Då är de bara jag o min sambo som har varit tillsammasn så kort tid

• Blåklinten

Hej !! Ar pa Kreta nu, ska aka hem pa freda men da aker vi till Stockholm.

Bride2B..far se om jag ska ner till Gbg nan gang annars far jag skicka dom.

Hoppas ni har de bra, har skiner solen for fullt och allt e bra, lycka till med er planering.

Kram fran Blaklinten

• Bride2B..

Hej blåklinten... åhh vad svartis jag e på dig som e utomlands just nu.. hur känns allt? har ni kul och njuter av värmen o av varandra? fan va skoj alltså :D *glad för din/er skull*

Hoppas du kommer ner till göteborg snart så vi kan cs också för det har ju inte blivit av.. hör av dig så fort du kommer hem.. kramkalas på dig

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)