• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • bizzy

längesen man var här! bara 2 v och 5 dar kvar nu. eftersom alla andra berättar, så har vi varit tillsammans sen 1 april förra året jag är 20 och han 25! fram till juni hade vi ett LÅNGdistans förhållande oxå, han är nämligen spansk och flyttade hit första juni. hejsvejs!

• Bride2B..

Sanasol_ välkomna till tråden :D

kul att se att denna tråden kommer "leva vidare" efter att vi gift oss :) (tror jag i alla fall ifall någon har intresset av att starta denna tråden för 5:E gången )

bizzy, starkt av er att ni kunnat hålla förhållandet tycker jag när han bott i spanien osv. *tummen upp*

• Sanasol

tack tack! trodde aldrig att det var så många unga som skulle gifta sig faktiskt. Kände mig rätt så ensam där ett tag, inte för att det störde mig så mycket heller men... alltid trevligt med andra!

• Bride2B..

vet hur du känner dig :D

• Nikkis

Bride2B; weeeeee!!
    Är jättenära nu ju!! Tänk när man var avundsjuk på Raskan när hennes var så nära, nu är det inte långt kvar för oss heller! Har bara underkläder kvar att köpa nu, skriva klart placeringskorten o skriva ut fest o vigselprogram, sen ska allt klaffa, *håller tummarna* Vi måste höras här efteråt, o prata om hur allt blev

• Sanasol

De som vet att det är på gång avger några små suckar, orkar knappt tänka på vilka reaktioner vi kommer att få sedan när det liksom blir offentligt. Men, men de som verkligen är ens vänner är nog glada för vår skull iaf, dessutom så har vi ju stöd från föräldrar :)

• Bride2B..

Sanasol_ det är ju viktigast :)

Nikkis, jo jag vet *hihi* jag har också ett par saker kvar att göra.. skall beställa blommor, boka tid me kantorn, beställa tårta, träffa limmo killen, köpa sidensnören, skicka klänningen på ångstrykning, betala resten av alla kläder som återstår (M2B's skjorta o dyl) boka nageltid, skriva ut vigsel o festprogrammen och fixa morgongåvan....

tror det är allt...

ja just d.. maten skall fixas också, hade glömt det
    Har du fått nån möhippa ännu?

Kramkalas

• Blåklinten

Bride2B..You got mail

• Billa

Jag har inte fått lika stort stöd av mina vänner, dom typ suckar å tar det inte på allvar! Mina föräldrar med! Men snart ska dom väl fatta att det är på riktigt! Blir lite sårad av deras reaktioner, men men. Jag har min M2B så jag är lycklig!!

• Sanasol

Kan ju säga såhär, har större stöd för mitt beslut att gifta mig hos de kompisar som är krista än de som är ateister.

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)