Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
drea
Hahaha badar han i jobbet - sånt jobb skulle man ha? vad gör han?
Jag tror också att brudarna latar sig på stranden....så kan de inte göra, de måste ju vara på BT !!....vad kan vara viktigare än BT !!! - inte stranden och solen iallafall....:D
Han är finansiell elhandlare på elbörsen, så just nu består hans jobb mycket av att bevaka marknaden och läsa rapporter... rätt slappt! Nu har han ju hunden också, eftersom det är stängt på dagis, så då jobbar han hemma!
Han sa att han kommer och plockar upp mig efter jobbet, så åker vi och badar!!!
Gissa vad det blev till middag i går? Vi grillade egna hamburgare och åt på balkongen! SÅÅ mysigt att äta ute, det var nog första middagen ute i år!
drea
Vilket slappojobb men dock bra för hunden !
Gillar voffsingen dagis? Vi har inte Happy på dagis för jag åker hem varje lunch till honom och på Em är han bara själv i 3h.
Snällt av honom att plocka upp dig vid jobbet så att du får bada lite...:D
Javisst är det gott med egna hamburgare att grilla.....mmm....
Har messat brudarna men får inga svar....vart är dem????...:D:D:D
Jo, hon älskar dagis, har varit där se hon var 6 mån, så det är hennes andra hem kan man säga! Men det kostar... Nu vill min kille ha en till hund så vet jag inte, det går ju inte att ha två hundar på dagis utan att vara miljonär!!!
drea
Vilket dagis har ni henne på? vilken ort i Sthlmn?
Jag vill oxå ha två hundar men min m2b tycker det räcker med en och så tror han att Happy kommer att bli avis om vi har en hund till.
Vaddå miljonär? är du inte det då??:D:D:D just det det är ju dina föräldrar som är det.....:D:D:D segelbåt för miljonen...:D
Jag har henne på en kennel för Doberman, i Tyresö. Tjejen som har kenneln har även dagis för ca 10 hundar. Det är ett personligt och bra ställe i ett villaområde! Problemet är väl att vi INTE bor i Tyresö... så det blir till att åka dit varje morgon!!! Suck!
I mitt fall är det ju min kille som vill ha hund, en doberman. Antar att han tycker att de som finns på dagis är så fina. Men de kräver en hel del, och det vill inte jag hålla på med, så hunden blir helt och hållet hans! Jag skämtade med hans mamma här för ett tag sen och sa att det inte blir några barnbarn, bara hundar! Hon tjatar jämt om det, så då sa jag att det nog blir både hundar, fåglar och kaniner innan barn!
drea
Ni får flytta till Tyresö så blir det inte så långt till dagis !..:D
Ja Dobermann är fina men de kräver som sagt en hel del och när vi säger till mina föräldrar att vi tycker Dobermann är fina så håller de på att svimma !! de säger: "ni kan inte ha Dobermann tänk när ni får barn"....bla bla... De tror att de är en killerdog.....de fattar inte att det är vad man uppfostrar hunden till som den blir.....
Hade/har en kompis på Lidingö och de skaffade en Dobberman och sen fick de barn... Inga problem alls....förutom att hennes kille jobbade otroligt mkt så det var jobbigt för henne att ta hand om barn och hund. Särskilt på kvällarna när barnet hade lagt sig och hunden ville ut.....
Skulle vi ha en hund till så blir det nog en Collie eller en liten liten hund som Bichon Frisé tycker de är otroligt häftiga.....det är en stor hund fångad i en lite kropp.....:D
Tjena tjejer,
Ni är flitiga ser jag.....
Såg att någon bodde i Tyresö (eller...) jag var på Tyresta nationalpark i helgen - jättefint! Vi bor annars i Gubbängen och det är ju inte så långt bort.
Nu börjar min tvättstuga om en timme....SUCK