Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
drea
Tror inte zonterapi hjälper mot godismagont...:D
Jag går där för jag har hört att zonterapi ska vara bra om man har problem med att få barn......vi har försökt länge och lyckas inte och läkarna säger att vi är 100% friska båda två !!
Ska nämna att jag var gravid för 4år sedan men fick missfall i 16:e veckan........Har oxå gått igenom 3st IVF (provrörsbefr.) men inte heller det lyckades....
Vi har pratat lite om adoption men vi hoppas på zonterapi nu...har hört så många som inte kan få barn men som då har börjat med zonterapi och de blev gravida. Sp jag hoppas innerligt att detta gäller för oss också..........
Jag vill adoptera från Sydafrika (så man får en skön semester också)...:D:D:D hahaha skojar bara....har alltid varit fascinerad av afrika sen jag var liten....både av människorna och djuren...Men min m2b vill ha ett "ljust" barn som oss och då är det bästa alternativet Ryssland (oxå dyraste landet att adoptera ifrån)......
Så drea håll tummarna för oss !!
drea
Nä inte får gästerna äta upp varandra så hemskt.....:D vi får ta med en död oxe till dem.......:D
drea
Jag är allvarligt trött !!!!! så inte ens BT kan få mig pigg.......men jag finns här ändå.....märker att jag skriver mkt fel....men ögonen går i kors.......Längesedan jag var så här trött men som sagt det är zonterapin.....
Jag håller tummarna!!!!
Jag hoppas att det inte blir så svårt för oss den dagen vi vill skaffa barn. Själv gjorde jag en abort precis efter gymnasiet, så jag vet att det går... Men det var ju 8 år sen. Min kille äter mediciner som gör att hans spermier inte funkar, så den dagen det är aktuellt får han sluta med dem! Skulle det bli adoption vill jag nog oxå ha ett vitt barn, känns bättre på nåt sätt!
drea
Vi får hålla tummarna för varandra !!
Ja det blir nog Ryssland om det blir adoption. Men som sagt så hoppas jag att zonterapin kommer att fungerar. Ska dit igen på torsdag.
lycka till!!!
drea
Tack !
Jobbar du som lärare oxå ?? eller har du precis slutat lärarutbildningen?
Jag blev klar med utbildningen nu i våras, betygen kom in i förra veckan. Så nu skall jag söka jobb! Men det är tyvärr inte så lätt som jag trodde
Har dock fått två jobb som jag tackat nej till. Så nu hoppas jag att det blir nåt bra!
drea
Var det inget vidare jobb du fick eller varför tackade du nej?
Snart kommer det rätta jobbet att dyka upp !