• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • drea

Ja, han är bra han... vill alltid bjuda på fika!

• drea

Nej det är inte så svårt att göra hemsidor, det finns bra mallar, och så byter man bara ut text och bild så blir det riktigt proffsigt. Min syster är webbdesigner så hon får hjälpa mig när jag kör fast. Men jag vill inte att hon ska göra allt, det är kul att experimentera lite själv!

• Hej baberiba

drea

Jotack jag mår bättre idag, har sovit så skönt inatt måste bero på zonterapin...

Börjar bli nervös....mina bröllopsskor har inte kommit ännu och de har öppet tom torsdag sen har de sem.stängt och öppnar igen 1/8.....Jag måste ha skorna i denna veckan !!......måste ju gå in dem och så.....vad nervös jag är.....vad gör jag om de inte kommer??.....

• Hej baberiba

drea

Ja en Ernst skulle man ha hemma !! bjussar på fika, mat och vin och sen bygger han lite och så syr han lite......

Jag ska iofs inte klaga min m2b är allsysslare i hemmet men matlagning och sy där går gränsen......

• Hej baberiba

drea

Vi kanske ska sms:a dem??...:D:D:D

• drea
    Ja en liten Ernst i garderoben vore inte helt fel! Fast jag och min M2B kompletterar nog varandra, jag tycker om att sy, tapetsera, måla och laga mat och min kille lägger golv och spacklar

Hoppas det ordnar sig med skorna, själv hade jag tur och hittade ett par perfekta på Wedins för 299kr!
  • Hej baberiba

drea

Verkar vara eliten som är här idag igen...:D:D:D:D:D:D:D:

Var är alla brudarna??

• Hej baberiba

drea

Vi kanske ska sms:a dem??... :D:D:D:D:D

• Hej baberiba

drea

Jag hoppas oxå att skorna kommer snart !!

Min m2b gör också det mesta hemma med: golv, målning, tapetsering, bygger och gör elen (han är elektriker)....

Jag sköter marktjänsten...:D:D:D:D:D måste ju äta oxå och tvätta, städa.....:D:D:D

• drea

Ja, var är de? Kanske bara vi som sitter inne och jobbar i dag? Alla andra latar sig på stranden Min kille ringde precis, han "jobbar hemma" idag och hade precis varit och badat!! Fusk!

Ja, sms terra dem!!

Svar på tråden Oups, lite snabb.....