Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
Ja, han är bra han... vill alltid bjuda på fika!
Nej det är inte så svårt att göra hemsidor, det finns bra mallar, och så byter man bara ut text och bild så blir det riktigt proffsigt. Min syster är webbdesigner så hon får hjälpa mig när jag kör fast. Men jag vill inte att hon ska göra allt, det är kul att experimentera lite själv!
drea
Jotack jag mår bättre idag, har sovit så skönt inatt måste bero på zonterapin...
Börjar bli nervös....mina bröllopsskor har inte kommit ännu och de har öppet tom torsdag sen har de sem.stängt och öppnar igen 1/8.....Jag måste ha skorna i denna veckan !!......måste ju gå in dem och så.....vad nervös jag är.....vad gör jag om de inte kommer??.....
drea
Ja en Ernst skulle man ha hemma !! bjussar på fika, mat och vin och sen bygger han lite och så syr han lite......
Jag ska iofs inte klaga min m2b är allsysslare i hemmet men matlagning och sy där går gränsen......
drea
Vi kanske ska sms:a dem??...:D:D:D
drea
Verkar vara eliten som är här idag igen...:D:D:D:D:D:D:D:
Var är alla brudarna??
drea
Vi kanske ska sms:a dem??... :D:D:D:D:D
drea
Jag hoppas oxå att skorna kommer snart !!
Min m2b gör också det mesta hemma med: golv, målning, tapetsering, bygger och gör elen (han är elektriker)....
Jag sköter marktjänsten...:D:D:D:D:D måste ju äta oxå och tvätta, städa.....:D:D:D
Ja, var är de? Kanske bara vi som sitter inne och jobbar i dag? Alla andra latar sig på stranden
Min kille ringde precis, han "jobbar hemma" idag och hade precis varit och badat!! Fusk!
Ja, sms terra dem!!