• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • Justina

Aha, lite snabb igen...Ni bodde inte i Tyresö, bara hunden på dagis, var bor ni då, villa eller lägenhet?

• drea

Min pappa vill ha en bichon frisé, eller som han säger, bichon frikassé Men just nu är de inne på sin tredje Golden... tror inte det blir nåt annat heller!

Ja, vi har faktiskt funderat på att flytta dit, jag är uppvuxen där och mina föräldrar bor där. Men just nu känns det som att vi flyttar dit där jag får jobb. Min kille jobbar i stan (när han är där ) så för hans del spelar det inte så stor roll...

• drea

Åh hej lilla festina!
    Mina föräldrar bor i villa i Tyresö (Trollbäcken) själv bor jag i lägenhet i Trångsund!
    Vi brukar ofta vara i Tyresta med hunden, det är så fint där!!

• Hej baberiba

Hej Justina,

Kul att du tittade in ?

jag bor inte i Sthlmn utan i Ljungby (småland) där de brinner i den stormfällda skogen.......suck ! att det aldrig tar slut och förra året var det översvämningar......

• Hej baberiba

Justina

Vi bor i villa på 250 kvm på totalen !

• drea

Oj brinner det hos dig! Jobbigt! Det luktar inte så got!

• Hej baberiba

drea

Vart var golden voffsingen när de var i Sydafrika?? vad heter hunden? hur gammal? hane/tik? vit/gul golden??

Många frågor.....tycker det är så kul med hundar !!

Mina föräldrar har en chow-chow !

• drea

Cheerful!
    Oj då, det var värst vad mycket utrymme in har!!! Själv har vi en trea på 74 m2!

• Hej baberiba

drea

Läs aftonbladet !! där står det om branden i Hamneda ligger 14km härifrån !! kanske ska åka dit och grilla lite!!..:D:D:D

• snartgift

oj oj oj vad vår Festina måste få mail! :D

Varmt idag... kan nån städa till mig?

Svar på tråden Oups, lite snabb.....