• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • Hej baberiba

drea

Under deras vinter (vår sommar) hur kallt är det där då ??

Går det att bada.....finns ju mkt haj i vattnet?

Är det billigt att lelva och bo där på sin semester?

• drea

Just nu är det ca 25 grader där på dagarna, helt ok med andra ord. Däremot blir det kallade om kvällarna, så det är långbyxor och fleece som gäller då.

Haj finns, men ingen fara, de finns inte nära stränderna. Man kan åka ut med båt och se dem (eventuellt).

Det är ruskigt billigt att shoppa där, minst halva priset mot hemma! Mamma köpte (förutom en massa kläder) progressiva glasögon för 3000kr. Hemma skulle hon fått betala närmare 7000kr.

• drea

Allt är förresten billigare där, en klippning går på ca 25 kr!

• Hej baberiba

drea

Vi kanske ska gifta oss där istället,en håruppsättning till en brud måste vara superbilligt och likaså blommor till brudbuketten....:D gifta sig ute på savannen......

• Hej baberiba

drea

Vad trött jag är !!

Var på zonterapi för första gången i hela mitt liv och hon sa att man kan bli trött, få huvudvärk och må illa. Jag är supertrött !! funderar på att gå hem en timme tidigare idag....orkar knappt jobba eller jag menar vara ute på BT !!!! :D

• drea

Cheerful,

Ja varför inte Kanske inte skulle få med så många gäster, men man får väl ta elefanterna och girafferna som vittnen!

• drea

Zonterapi, var har du ont? Jag mår oxå pyton, men det beror på att jag dels sovit dåligt och sen ätit godis till lunch (inte enbart)!

• drea

Om man inte klarar av BT är man nog sjuk/trött på RIKTIGT!!!

• Hej baberiba

drea

Ja det vore häftigt att ha ett lejonpar som vittnen och elefanter, zebror, apor osv som gäster......billigt blir det flr vi behöver inte bjussa dessa på mat !...:D

• drea

Nej, de äter väl upp varandra!

Svar på tråden Oups, lite snabb.....